Julegave på vei over Atlanteren!

Medlem
17. juli 2012
Sted
Follo
Da er gardinene kommet! :D

Urverket her er et Citizen Miyota 9100 verk, så er automatisk i all fall.
Men sveitser er det jo ikke... :rolleyes:
Nytt er på vei over Atlanteren fra det store Amerika! Nærmere bestemt St. Louis!

Skal innrømme at denne er noget spesiell, så har faktisk aldri sett maken tidligere.

Forventet leveringstid var 1-3 dager, men i og med at vi bor i lille Norge så regner jeg vel ikke med at jeg ser den før om en ukes tid. :)

Hintebilde:
94912D8A-462F-4A32-87A0-E451430BF326_zpshfd0w9tz.jpg

96FB0911-6277-4CAB-BD6B-7EC38116A88F_zpsojhd38iu.jpg

DEA48EF0-2D46-4EF6-93F8-5DC1F92D59A0_zpsadmkftce.jpg

C65FA4BF-5572-45D6-89DD-FEFFC4B12E46_zpsjpctyyfl.jpg

5F7FBEE4-4437-4FA9-B0B5-FBCFAEF33BA2_zpsijys8lnr.jpg

Redigert:
Pene gardiner!

Jeg synes det er tøft gjordt at du står frem med gardinfetishen din her på et så maskulint og mannedominert miljø. Det er viktig at noen minner oss på de litt mer feminine sider i livet.

Men nok om det, tilbake til gardinene. Her ser vi et klassisk italiensk kutt lang den øvre kanten. Veldig sjelden vi ser dette her i Norge. For ikke å snakke om hvordan sollyset bryter med den naturlige fargen og gir et vakkert spill langs gardinklappene. Karpatchov-veluren kommer til sine fulle rett når du monterer gardinene slik du har gjort her, med saksegangen mot øst. nei dette var bra greier.

Helt fantastisk med leveringstid på kun 1-3 dager. Du har tydeligvis mektige venner. Slike gardiner må man vente i opptil 7-8år før de er tilgjengelig.

Fabelaktig innlegg! (@ukjenner: Easy Diver??)

Pene gardiner!

Jeg synes det er tøft gjordt at du står frem med gardinfetishen din her på et så maskulint og mannedominert miljø. Det er viktig at noen minner oss på de litt mer feminine sider i livet.

Men nok om det, tilbake til gardinene. Her ser vi et klassisk italiensk kutt lang den øvre kanten. Veldig sjelden vi ser dette her i Norge. For ikke å snakke om hvordan sollyset bryter med den naturlige fargen og gir et vakkert spill langs gardinklappene. Karpatchov-veluren kommer til sine fulle rett når du monterer gardinene slik du har gjort her, med saksegangen mot øst. nei dette var bra greier.

Helt fantastisk med leveringstid på kun 1-3 dager. Du har tydeligvis mektige venner. Slike gardiner må man vente i opptil 7-8år før de er tilgjengelig.

Pene gardiner!

Hahahh, du drepte meg med den der!

Du må ikke finne på å pusse den der. Litt flising er bare tegn på at klokka har vært med deg gjennom livets små og store opplevelser. Slikt gir karakter. Hver flis vil minne deg på hva den har vært med på.

• Liker
Reaksjoner: ukjenner
Fuck me dead for et ur!:) Korrosjonsbestandigheten her må jo gå selv Rolex' 904 legering en høy gang. Råte og borebiller er vel reelle farer men det er bare å bytte cape cod med møbelpolish så går det bra. Eventuelt om du skal ut i hardt vær så kan du gå på med kraftvask og 2 strøk trebitt beis:cool: gratulerer med flott klokke

• Liker
Reaksjoner: ukjenner