Julegave til DEG SELV!?

Julenissen skall gi meg en...

• Vacheron Constantine Overseas Chrono HVIT

Stemmer: 0 0,0%
  • Jaeger Master 8 days i Rosegold

• Audemars Piguet ROC "Newman"

• Blancpain Villeret Moon phase Rosegold

• Antall stemmer
    0
Medlem
22. nov. 2009
Hvilket av fölgende hadde du valgt att julenissen skulle gi til deg?
Alle ligger i cirka samme prisklasse

Vacheron Constantin overseas chrono , hvit skive
P1010082.jpg

Jaeger Master Eight Days i rose gold
15403-1.jpg

Audemars Piguet Royal Oak Chrono "Newman"
P1010060.jpg

Blancpain Villeret Moon phase rose gold
6654-3642-55B_front_850_850.png

Det kommer seg an på hva jeg skulle bruke den til, men om jeg forutsetter at det skal være en skikkelig arbeidsbeater ville det blitt VC og AP - i nevnt rekkefølge.

Og skal "normal" kutyme følges her på sonen må det vel legges til at jeg ville valgt noe helt annet fra f.eks IWC eller Lange. ;)

Fantastiske klokker alle 4, men min stemme går til AP. Har jo hatt akkurat denne modellen tidligere, og har den i en annen "fargekombinasjon" nå. Et mesterstykke IMO;)

Er VC og AP i hvitgull? Mtp at de er i samme prisklasse.

Spør jeg, med fare for å avsløre at je har null peiling på hva disse sakene koster.

JLC vinner knepent foran AP, Blancpain klart sist selv om det selvsagt er en fantastisk klokke.

I valget mellom å skulle ha sex med Jennifer Aniston, Scarlett Johansen, Jessica Alba og Megan Fox hvem tar du?

Herregud for et valg. Jeg hadde jo hoppet på hvem som helst av dem. hmmmm Megan kanskje, men vent, da går jeg jo glipp av Scarlett. Må bli henne da, men nei Jessica. F....

Hva er det for et luksusproblem du har da mann.

Javel må velge da. Jeager Le Coultre. Selv om ikke tror den vinner avstemningen.:p
Edit:ser jo at den kanskje gjør det allikavel.

I valget mellom å skulle ha sex med Jennifer Aniston, Scarlett Johansen, Jessica Alba og Megan Fox hvem tar du?

Dette var jo et mye enklere valg... Megan Fox, selvfølgelig! :cool:

Men, tilbake til klokkedilemmaet, jeg ville gått for JLC'en med AP'en på en knepen andreplass hvis leveringstiden var for lang...

For ordens skyld så er det ikke sikkert det blir noen julegave i år (på meg ihvertfall), men dette er relativt klokker som jeg gått å vurdert lang tid...
Alle kommer ifra gamle etablerte merke (ok Blancpain har blitt oppvekket ifra de döde men..) alle modellene er klassiske og har vaert i salg en god stund... alle ligger rundt +-20 000USD retail nypris men kan fåes brukt for rundt 15000USD.. Bruksverdien håller seg godt på alle foruten muligens BP'n
Alle cirka samme störrelse, alle rundt 40-41mm i diameter. Hatt gledjen å få pröve alle sammen hos AD og de er like fantastiske på vristen:D

Stemte på VCen.

Mulig jeg fornærmer noen her nå, det er i så fall ikke tilsiktet; APen kommer sist for meg. Fantastisk klokke for seg selv, for all del, men min lekmannsoppfatning av AP "horer" seg litt ut ved alle disse karbonkledde osv LE, og det stjeler litt av eksklusiviteten i mine øyne.

Men kjør på :D

En noe profilert idrettsutøver som også er gammel venn av meg har hatt flere lange samtaler med denne Megan borte i unaiten. han sier rett ut at det sikekrt hadde vært helt ok å inngå samkvem med henne, men at veien dit, og fadesen etterpå ville plaget livet av han, og konklusjonen er... det ville nok ikke ha vært verdt det.

Pen å se på, men inni helvettes dum visstnok.

En noe profilert idrettsutøver som også er gammel venn av meg har hatt flere lange samtaler med denne Megan borte i unaiten. han sier rett ut at det sikekrt hadde vært helt ok å inngå samkvem med henne, men at veien dit, og fadesen etterpå ville plaget livet av han, og konklusjonen er... det ville nok ikke ha vært verdt det.

Pen å se på, men inni helvettes dum visstnok.

Mini Jacobsen? :mrgreen: