Julegave til DEG SELV!?

Julenissen skall gi meg en...

• Vacheron Constantine Overseas Chrono HVIT

Stemmer: 0 0,0%
  • Jaeger Master 8 days i Rosegold

• Audemars Piguet ROC "Newman"

• Blancpain Villeret Moon phase Rosegold

• Antall stemmer
    0
Jeg liker alle disse, men har nok følgende rangering :
1. JLC
2. AP RO
3.BP
4. VC

Spør du meg i morgen så kan det hende du får nytt svar......:cool:

Det måtte bli JLC, men den liker jeg skikkelig godt! De andre tre ville ville jeg ikke hatt, og hadde solgt de om noen hadde gitt dem til meg. VC rett og slett dårlig design, AP synes jeg er stygge uansett, BP viser vel her sin aller minst pene klokke.

Alle disse er fete.
MEN; VC Overseas Chrono med hvit skive er en av de som står på min egen liste over must-haves.
Ikke minst hadde det vært deilig å se denne i "Dagens klokke" fremover, ettersom jeg selv ikke har råd for øyeblikket!

Ble VC for min del. JLC er egentlig favoritten blant alle fire, men ikke akkurat den modellen. Den ser litt for lite symmetrisk ut for min smak, men vet det er mange som liker den.

Overseas har akkurat passe kombinasjon av barsk og elegant.

Jeg ville valgt VC. Det er en fantastisk fin chronograf. Jeg er veldig glad i JLC, men den modellen blir litt for spesiell for meg. Synes også AP RO er en nydelig klokke, men ville valgt 15300 i stedet. Den ville toppet din liste for meg.

JLC uten tvil. Jeg mangler en klokke i gull. AP følger tett, men ville der gått for 15300.

For å slå et slag for taperen (kan det virke som): gå for BP! Prøv å ta et skritt utenfor allfarvei. Greit å ha noe som ikke "alle" andre har og i tillegg til at BP'en er rålekker!! Forundrer meg at ingen har dratt opp Rolex enda - selv om den ikke var på listen.. ;)

For å slå et slag for taperen (kan det virke som): gå for BP! Prøv å ta et skritt utenfor allfarvei. Greit å ha noe som ikke "alle" andre har og i tillegg til at BP'en er rålekker!! Forundrer meg at ingen har dratt opp Rolex enda - selv om den ikke var på listen.. ;)

Ingen av alternativene her er vel noen som "alle" har? Kan ikke huske å ha sett noen av disse her på sonen.

Jeg stemte AP, men angrer og går for VC i stedet! :)

Nå likte jeg verken BP eller AP`n, så da står det mellom VC og JLC. Og da går min stemme til det edle metallet.