Gratulerer! Ulempen med Omega etc er at fruen lett kan se i alle butikker hvor mye den koster.
Med Roger Dubuis, de Bethune, etc. slipper man det problemet (i hvert fall hvis de ikke kan Google
Takk for alle gratulasjoner, får jo nesten ikke gjort noe på jobben i dag da jeg kun sitter og kikker på klokken!
Jeg har kikket lenge og vel på denne klokken og spart i lang tid så noe spontankjøp var det ikke, er bare en vanlig familiefar med vanlig inntekt så slike innkjøp må planlegges og spares til, skjedde bare litt spontant når jeg først bestemte meg
Fruen er fullt klar over hva den koster og ga til og med et saftig bidrag til den da jeg hadde bursdag. Det hun kicket litt på var vel at jeg sa at jeg måtte sette i gang med sparingen til neste klokke samme dag som jeg har brent av såpass med kroner.
Neste kjøp finner nok ikke sted med en gang. Min far informerte meg om at han skulle ta med seg en Omega klokke til meg som hans far kjøpte til han på 50 tallet, så da blir det vel å ta en service på den så har jeg litt å holde på med mens jeg sparer til neste ur.
Grattis med grisefet PO! Og kan bare støtte TomB her og si "flipp away" for da har du fort jordas muligheter for intrikate løgner om hvor lite ting koster, og hvor flink du er til å finne den beste prisen og " ja men betalte bare det jeg fikk for de to seikoene jeg solgte, og så fikk han en billig seiko ved siden av ...så går i null egentlig ..." osv, hahaha.
Og fra en familefar med begrenset budsjett til en annen ...Da blir de bare å så mye mer verdt når man endelig kan dra kortet
PS: Hvis fruen ser dette er jeg så sykt ferdig ...hehe
Jeg må slenge meg på og få gratulere!! Ny PO står høyt på listen min for 2013. Lekkert!!
Kjenner meg forøvrig igjen i de mange (bort-) forklaringene postet i denne tråden Denne hobbyen gjør oss ikke bare til påfugler, men gode manipulatorer og retorikere også
Gratulerer med Omega PO, det er en nydelig julegave du har fått. Jeg kan ikke skjønne det annerledes en at du må ha vært utrolig snill i 2012, God jul!!