Julegave til frøkna..

Ta henne med til urmakeren, det er et godt forslag fra flere her....Så sier du at du gjerne vil at hun skal se din interesse for hobbyen og kanskje dere også kan kjøpe noen 'felles' klokker i tiden fremover..... For hvem vil vel ikke etterhvert ha en A.Lange & Söhne, en PP eller en Panerai.....?

Et greit alternativ hvis man absolutt skal ha bokstaver på bezelen:

$(KGrHqMOKkEE3v7BJH0DBOJJfoWVW!~~0_3.JPG

http://www.ebay.com/itm/Bvlgari-Diagano-Sport-Ladies-Steel-SS-Automatic-Watch-/260820487494?pt=Wristwatches&hash=item3cba1ccd46

Kjæresten min har faktisk ymtet frempå at hun ønsker seg den samme, bare i gult gull. Synd jeg selv ikke syns den er særlig pen.

Hva har det med saken å gjøre? Skal vi la være å kjøpe klokker til oss selv, fordi vår partner ikke synes at den er pen?

Hva har det med saken å gjøre? Skal vi la være å kjøpe klokker til oss selv, fordi vår partner ikke synes at den er pen?

Nei, ikke hvis vi kjøper den selv. Men hun hadde nok heller ikke gitt bort en klokke i gave, som hun selv syns var grusom.
Men ja, ser poenget ditt.

Her om dagen lærte jeg dama mi hvordan bezelinserten virket, og hva hun kunne bruke den til. (Hvor for sen bussen var, hvor lang tid hun brukte på en oppgave og slike ting kvinner bryr seg om)

I starten var hun litt skeptisk til å gå rundt med en klokke på Nato, men nå og spesielt etter at hun skjønte at den hadde praktiske funksjoner mer enn å vise hva klokken er, har hun vel blitt litt mer interessert.

Ikke mer enn at hun heller bruker penger på ferier enn klokker men, det er jo en start at hun kan trives med mine?

Tilbake til tråden. Jeg tror du må ta henne med til en lidenskapelig urmaker. Tidemann er en slik en. Men pass deg for fella Mogens opplevde. Kansje en idè og avtale med tidemann på forhånd hvilke klokker han viser hennes... så ikke budskjettet sprekker.

?

Det har jo ingen ting med saken å gjøre. Her er det jo snakk om at man ikke kjøper en klokke som gave om man selv synes den er kjempe stygg.

Det har jo ingen ting med saken å gjøre. Her er det jo snakk om at man ikke kjøper en klokke som gave om man selv synes den er kjempe stygg.

Jo, det gjør man. I hvert fall om mottakeren liker den og ønsker seg akkurat den klokka. Det er tross alt viktigere enn om kjøperen liker den.

Hehe, både ja og nei. I denne saken ser jeg begge innfallsvinkler. Det viktigste er selvsagt hva mottageren av gaven syns. Men ideelt sett vil jeg likevel satse på å gi gaver som begge to liker.