Sandaler til å gå ut med søppel er undervurdert!Fruen får turbukse av meg. Jeg ønsker meg nye adidas sandaler jeg kan bruke når jeg skal ut med søppelet.
Sandaler til å gå ut med søppel er undervurdert!Fruen får turbukse av meg. Jeg ønsker meg nye adidas sandaler jeg kan bruke når jeg skal ut med søppelet.
I år ble det et par treningssko fra Nike som jeg tilpasset selv (fargevalg, mønster, påskrift etc). Ganske sikker på at jeg kjenner hennes preferanser og prisen var heller ikke gal. En relevant problemstilling som oppstår på fast intervall vært år. Nyttig trådNytt år, nytt hodebry. Fruen fikser det aller meste av gaver til store og små, finner alltid på en fin gave til meg og jeg ender stort sett opp med noe som gleder. Nokså ofte har det endt opp med en weekendtur, men etter en avlyst spahelg i våres har vi denne til gode. Dermed er ikke tur/helg aktuelt denne gangen og jeg må antakelig over på en eller annen Ting. Men hva? Vet at det ordner seg når det nærmer seg julaften men det hadde vært så deilig å hatt det unnagjort før førjula, for en gangs skyld. Er jo snart min tur på passaround, ribbe skal prøvestekes, mye på jobb etc...
Hva kjøper du til din halvdel jula 2020?
Vis vedlegg 221561
Hvor fikk du gjort dette?I år ble det et par treningssko fra Nike som jeg tilpasset selv (fargevalg, mønster, påskrift etc). Ganske sikker på at jeg kjenner hennes preferanser og prisen var heller ikke gal. En relevant problemstilling som oppstår på fast intervall vært år. Nyttig tråd
Oppretter et medlemskap på nike.com. Skriv "nike by you" i søkemotoren og klikke enter. Da har du muligheten til og tilpasse fritids, løpe og treningsko både til dame og herre.Hvor fikk du gjort dette?
HaagenLock hos Biltema nå?I disse koronatider kan det være greit med "måtehold og noe innenfor budsjett".
Vis vedlegg 225381
8
Haha, den gikk jeg for å fjor. Her må man trå meget forsiktig! Jeg blødde en stund for den pranken der.I disse koronatider kan det være greit med "måtehold og noe innenfor budsjett".
Vis vedlegg 225381
8