Julegave

Medlem
7. des. 2010
Typen min elsker klokker men jeg har ikke råd til å kjøpe det til han så det må bli noe annet.. Tenkte max 4000 kr, har dere noen tips? Tenkte kanskje et abonnement på klokkemagasin, men hvilke er best? Har også sett på Breitling The Book, men trenger man være interessert i historien til Breitling selv om man forguder klokkene? Kjøpte watchwinder til han ifjor så det har han.. :cool:

Det finnes jo fine klokker til rundt 4000 :)

Søk (på forumet) og du skal finne ;)

Hei og velkommen tilbake til forumet! Watchwinderen falt i smak (ettersom dere fremdeles er sammen) skjønner jeg. Et abonoment på et klokkemagasin høres ut som et meget godt valg. Dessverre kjøper jeg selv ingen så vet ikke hvilke som er "best". Lykke til :)

Hei og velkommen tilbake til forumet! Watchwinderen falt i smak (ettersom dere fremdeles er sammen) skjønner jeg. Et abonoment på et klokkemagasin høres ut som et meget godt valg. Dessverre kjøper jeg selv ingen så vet ikke hvilke som er "best". Lykke til :)

Jo, takk! Trenger dere eksperter når jeg er på julegavekikk! Den falt veldig i smak! Han ønsker seg faktisk en ny i år, nå til to klokker, men tenkte det var litt kjedelig med samme gave to år på rad.. :)

Så det er watchtime som er det beste klokkebladet? ;)

Av de jeg har lest, så synes jeg Watchtime er det beste. De har gode artikler og anmeldelser, samt mindre reklame (selv om det er ekstremt mye reklame i slike magsiner).

I tillegg får du nok råd til en OEM Breitling rem til han.

Av de jeg har lest, så synes jeg Watchtime er det beste. De har gode artikler og anmeldelser, samt mindre reklame (selv om det er ekstremt mye reklame i slike magsiner).

I tillegg får du nok råd til en OEM Breitling rem til han.

Han har forskjellige reimer så trenger vel ikke fler, tror jeg. Derfor det er så vanskelig for han kjøper jo det han vil ha selv!

Gå du hen og kjøp en dobbel winder til ham. Da kommer han til å sende deg en vennlig tanke hver gang han bytter klokke.

For summen du har satt som limit skulle du få tak i noe skikkelig flott og eksklusivt.

Evt spe på med et års abonnement på Watchtime.

Gå du hen og kjøp en dobbel winder til ham. Da kommer han til å sende deg en vennlig tanke hver gang han bytter klokke.

For summen du har satt som limit skulle du få tak i noe skikkelig flott og eksklusivt.

Evt spe på med et års abonnement på Watchtime.

Kjøpte watchwinder til han ifjor så det har han..

*kremt*

Du må følge med i timen, Mathfjeld.
Mannen har jo sagt at han ønsker seg en dobbel winder i år. Bedre at han får noe han både ønsker seg og tydeligvis har behov for, enn å risikere at han ender opp med en eller annen støvsamler.

En dobbel også ja, da er jeg med.

Gjør nå litt innsats, flirt og sjarmer samtlige av byens klokkeselgere så du kan skaffe han 10-15% rabatt på klokker han vil ha;)