Julegavetips til kjæresten

Hva med et billetthefte du lager selv?
F.eks. En billett for å ta oppvasken, fotmassage, ta matvarehandelen, støvsuging i en uke, skuldermassage, lufting av svigermor, være hyggelig mot kollegaene hennes en hel kveld, etc...
Billig og bra spør du meg.:p

Hehe...:p:p:p

Mener dere virkelig at dere høster cred for dyre diamanter igjennom et helt år:confused: For min del vil jeg si at jeg stiger raskt i popularitet, men når julen er over... Tror jeg er like lite stas som vanlig ganske kjapt igjen, altså...

He he. Det er da den grisedyre bursdagspresangen kommer inn i bildet.
Er så heldig å ha nesten nøyaktig 6mnd i mellom, så jeg trenger bare cred for et halvt år om gangen.

Er du lei kona hva med denne, i design- utgave :D

4595446622_9d8a7a8788.jpg

til-og-meg i julefarger. Lekkert inpakket - med fare for at kosten kommer farenede rundt øra og meier juletreet og kanksje denne burde være obligatorisk tileggsutstyr. Denne også i matchene julefarge

american-football-helmet-schutt-air-commander-adult-.jpg

Haha :D

Jeg kjøpte gaven hos gullsmeden i år og. Et par smakfulle perleøredobber, som ønsket. Enkelt og greit, og hyggelig å gi en gave som varer noen år. Andre år har jeg (hvis ikke jeg fant noe hos gullsmeden) gitt spahelger, det er alltid populært. Og så blir jeg jo med. Januartur til London med overnatting på sjarmerende hotell og middag på Gordon Ramsey var også godt mottatt :)

God tid igjen;) Jeg har ingen planer om å begynne å planlegge denne gaven før i morgen, eller en dag før jeg pleier mao...

Ikke la dere stresse!