Julenissen kom tidlig i år...

Medlem
11. feb. 2013
Innlegg
143
Hei til Dere klokkeentusiaster :) (og happy friday)

Har tatt noen wristshots og et dårlig lumeshot... desverre ville tilfeldighetene at klokka var akkurat 17.30 da jeg tok bildet, så det ser ut som om Steinhart`en kun har 1 viser:rolleyes:

I løpet av de få dagene jeg har hatt uret:
- fornøyd så langt, har fått en del komplimenter
- Uret holder tiden godt, med mitt bruk går klokka 5 sekunder for fort ila 24 timer, noe som jeg betrakter som meget bra. Vi får se hvor godt tiden holdes ila 3 måneder!
- Synes fortsatt klokka egner seg greit til finskjorta og jobb-møter (jeg reiser en del)
- Kommer nok til å vurdere flere modeller fra Steinhart...














Lånte et bilde med bedre kvalitet:
 
Redigert:
Hvit utførelse

Grattis!

Kjempetøff i hvit utførelse! :)

For å være ærlig har jeg aldri hatt sansen for hvit dial i en klokke. MEN: akkurat denne modellen til Steinhart synes jeg detaljene kommer finest fram i hvitt...
Nå når jeg sitter med den på hånda synes jeg denne passer greit som en dressklokke, tross relativt stor størrelse (43mm)
Jeg kommer IKKE til å benytte denne som dykker-ur :rolleyes: Selv om den har bedre rating enn min Citizen dykker:rolleyes:

Jeg fikk rett og slett lyst å prøve noe annerledes. Første gangen jeg tittet på denne modellen syntes jeg ikke noe om den, men utallige timer og dager senere har den grodd på meg, haha :)
Og nå sitter jeg her med den på armen.... som en nyfødd unge, hehe...

Mvh
Steinhart-mann... men jeg elsker Seiko og andre merker også.... Blir bare vanskeligere og vanskeligere merker jeg... og forsåvidt dyrere og dyrere også:rolleyes: