July 20, 1969 - Limited Edition Speedmaster

Magisk....aldeles nydelig klokke:rolleyes:,denne må du fortelle litt mer om som hvilket cal,årsmodell,size,antall,osv:)
Gratulerer så mye.

Også masse kudos for at du svinger av E6,-og utforsker stikkveier vi andre kan dra veksler av.
Forventer noen flere bilder i løpet av dagen :rolleyes:......
 
Magisk....aldeles nydelig klokke:rolleyes:,denne må du fortelle litt mer om som hvilket cal,årsmodell,size,antall,osv:)
Gratulerer så mye.

Også masse kudos for at du svinger av E6,-og utforsker stikkveier vi andre kan dra veksler av.
Forventer noen flere bilder i løpet av dagen :rolleyes:......

Håper @SpaceCowboy kan hjelpe meg litt her, stoler meget på hans kunnskaper også har jeg eksamen i morgen :eek:

Kort forklart er det 35 årsjubileumsutgaven i forhold til året månelandingen fant sted. Den kom altså i 2004. Den er av smånaturlige grunner limitert til 3500 eksemplarer. Den har så vidt jeg vet et vanlig 1861-kaliber i kassen. Størrelsen er 42mm. Baklokket virker å ha et glass i safir også er selve emblemet under dette glasset. Det er en klassisk hersalite-krystall på toppen av uret :cool:

Må bare ta med disse bildene, som er de peneste jeg finner i google av uret :cool:

apollo1135th10.jpg


apollo1135th.jpg


apollo1135th3.jpg


apollo1135th12.jpg


apollo1135th2.jpg


Takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med en av de kuleste speedyene som er! Den svarte og hvite skiven er bare så vannvittig stilig og tøff, digger den :)
 
Vakker klokke! Har aldri fått sett en slik live :(
Speedy kommer i mange flotte LE, dette er kanskje en av de fineste :cool:
Velkommen i Speedy LE klubben!
 
Håper @SpaceCowboy kan hjelpe meg litt her, stoler meget på hans kunnskaper også har jeg eksamen i morgen :eek:

Kort forklart er det 35 årsjubileumsutgaven i forhold til året månelandingen fant sted. Den kom altså i 2004. Den er av smånaturlige grunner limitert til 3500 eksemplarer. Den har så vidt jeg vet et vanlig 1861-kaliber i kassen. Størrelsen er 42mm. Baklokket virker å ha et glass i safir også er selve emblemet under dette glasset. Det er en klassisk hersalite-krystall på toppen av uret :cool:

Takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger!

Er vel ikke så mye å tilføye her @Guybrush Threepwood! Det er forøvrig den eneste Speedy-pandaen på markedet bortsett fra Mitsukoshi-pandaen. Tenker da på reversert sort/hvitt panda.

Dette var en limitert utgave beregnet for det japanske markedet. Forskjellen på Mitsukoshi-pandaen og LE 35th er "July 20, 1969" i rødt på skiva. Synes personlig at dette gjør LE 35th mer attråverdig enn Mitsukoshien.

Men bildene da, @Guybrush Threepwood? Har du ikke fått klokka ennå, eller er det kun mangel på bilder? I så fall kan du jo bruke mine? :) Jeg tillater meg derfor å vise hvor anvendlig klokka er, både med lenke og lær-reim:

8457906931_119a7affaf_c.jpg


8457910301_69069ec9eb_c.jpg


8459013064_6dff042a1d_c.jpg


Personlig synes jeg dette er den desidert peneste LE-en, så du har min fulle støtte i valget og kjøpet! Igjen gratulerer, denne kommer du garantert å få mye glede av. Jeg har den på fjerde året, og jeg skal ALDRI selge den. ;)
 
Redigert av en moderator:
Men bildene da, @Guybrush Threepwood? Har du ikke fått klokka ennå, eller er det kun mangel på bilder?

Mørketid i nord-norge kombinert med stormen Hilde utenfor vinduene byr ikke akkurat på store tidsvinduet for å ta bilder ute, alle bilder jeg tar inne blir ikke akkurat av fototeltkvalitet, hehe..

Her er dog et par stykker:




Sammen med resten av gjengen:

 
Redigert av en moderator: