Kabinkoffert

Hva ligger disse på pris messig? For en slik kunne kanskje vært noe:)

Kjøpte min for 3 år siden og betalte 8350 kr i Akersgata.

images

Tumi

Har planer om å kjøpe meg denne:

Tumi Vapor
tumiv.jpg

Har allerede en PC-veske og en toalettveske fra Tumi som jeg er meget fornøyd med.

Kjøpte denne tax-free for mange år siden.
Veldig dyr, men må innrømme at jeg føler meg vell med den.
Samboer låner flittig, og det eneste samboer har å utsette er at det kan bli litt trangt hvis en skal ha med ekstra sko :-?

Forøvrig litt klokkeaktig-innkjøpsprosess, dvs ingen pris nevnt.

Kjp Topas 2-hjul kabin - Rimowa | Travel Heroes

Har også en Topas 35L cabin av siste utgave, fin sak. Men noe dyr. Er nok billigst å kjøpe den i tyskland, min kostet ca 3500kr der.

Hei !

Ikke kjøpt enda, løsningen blir å kjøpe noe billig ræl for å imøtekomme Ryan air sine krav til dimensjoner :p.

Kan bekrefte at Ryanair er nøye på disse målene. Var på tur forrige helg, hvor en i reisefølge hadde litt (LITT!!!) for stor koffert. Det kostet 50 euro.

Men om kofferten koster 8000,- betyr kanskje ikke det så mye :cool:

Perfekt kupp! :)

Kjøpte meg en på Europris i dag, halv pris denne uka, 99kr :)
Utvendige mål: 55 x 38 x 30
Innvendige mål: 51 x 38 x 15
39L
2,7kg.
Produsent: Home page

Ligner litt på den til høyre, men er ikke samme.
reise.jpg

Reiser til London neste helg og har ambisjoner om å kun reise med håndbagasje. Flyr Ryanair.
Trenger en koffert og vil selvfølgelig ha i pose og sekk, så lav vekt (<2kg), flest mulig liter og innenfor Ryanair sine 55x40x20 krav. :p

Budsjett: 1500,- Nok.

Er noe sånt noe å satse på? Samsonite Base Boost

Noen som har tips?:)

Ser flott ut den @UJU . Budsjettsprekk er man heller ikke ukjent med:p
Må nok ta meg en tur innom Samsonite Concepet Store på Steen & Strøm i morgen.

Må hive meg på halelujakoret her. Ikke noe jåleri og fjas, bare herlig tysk funksjonalitet og tidløs stil. Om noen skulle sette pris på valutaen en Rimowa Classic Flight gir deg for noen kroner ekstra så der det denne menigheten. Et par lenkeledd? En originalreim uten spenne? Tror ikke det er snakk om mye mer. Finner du en bra voucher på koffer24.de så er ikke prisen ille.

• Liker
Reaksjoner: Rødland og aek
Må hive meg på halelujakoret her. Ikke noe jåleri og fjas, bare herlig tysk funksjonalitet og tidløs stil. Om noen skulle sette pris på valutaen en Rimowa Classic Flight gir deg for noen kroner ekstra så der det denne menigheten. Et par lenkeledd? En originalreim uten spenne? Tror ikke det er snakk om mye mer. Finner du en bra voucher på koffer24.de så er ikke prisen ille.

Jo – dette er faktisk jåleri ;)

4,6 kilo, 35 liter og 2-4 ganger prisen av andre solide alternativer.

Som f.eks. Samsonite Uplite. 1,7 kilo, 41 liter, 1.700 kroner.

Selv veksler jeg mellom en lignende lettvekts Samsonite, og en Incase EO Travel backpack. Sistnevnte er genial, og har gjort ting så mye lettere.

Ellers har jeg også hørt mye bra om Travelpro, som @Haak nevner :)

Har både en Samsonite Firelite og en Rimowa Classic... Det er den sistnevnte jeg ender opp med å bruke; den fungerer langt bedre når det kommer til å hekte PC-vesken over håndtaket :)

• Liker
Reaksjoner: Edzilla og Tore