Fint fargevalg på TB'en din @Chalshus
Det er et bilde jeg fant på nettet. Min er svart med gul liner. Utrolig mye mer praktisk å bære den som en sekk enn en trillbag når man er på farten, imho.
Fint fargevalg på TB'en din @Chalshus
Ja, eneste polstringen er plastposen..Null polstring? Det er litt latterlig at det er disse som sies skal tåle alt da.
Kjære medjålebukker, jeg gir meg ikke så lett
Må først presisere at jeg snakker om den klassiske Rimowaen, Classic Flight, ikke Topas som i testen. Min CF i kabinstørresle er 3,7 på kjøkkenvekta. Har aldri tenkt på at den er tung og har i alle fall aldri opplevd sjekk av håndbagasjevekt, selv om det sikkert kan skje før jeg aner det. Jeg tar en hifi-tilnærming der jeg ikke bryr meg om tekniske data og egentlig ikke tester heller, men hvordan låter det egentlig i min stue? Har slept med meg mye rart og mer eller mindre vellykket bagasje opp gjennom og sitter igjen med følgende: Rimowaen er mer enn tett nok, den kan bli bulkete, men det er en del av sjarmen (regner med jeg har dere med der). Den har aldri sviktet meg og det er alltid en fryd å bruke den. Det er ikke så lett å sette fingeren på hvorfor, men som @thomask sier, det er ofte den du ender opp med å bruke selv om du har gode alternativer. Og ikke minst, (har dere vel med her også...?) den er så fin. Jeg blir alltid glad av å se på den. De andre blir pakket vekk etter tur, men disse blir ofte stående fremme en stund.
Moralen er: Vi kan godt være uenige og ha ulike prioriteringer, men ikke avskriv Rimowaen før du har hatt den i hånden og aller helst prøvd å pakke i den. Kanskje du blir forført?
Hva ble enden på visa?Ja, eneste polstringen er plastposen..
Jobber fortsatt iherdig med saken. Konklusjonen så langt er at Posten benekter all skyld, og har lagt det hele og fulle ansvar på leverandør. Avventer fortsatt svar derifra..Hva ble enden på visa?