Kent Ove's klokker – Rolex Daytona har ankommet!

Medlem
15. feb. 2014
Sted
Karmøy
Oppretter en tråd hvor jeg kan legge ut noen bilder av klokkene mine.

Jeg er en gutt på 26 år som holder til på Karmøy i Rogaland. Klokkeinteressen har alltid vært der, da jeg syns det var fancy med klokker når jeg var yngre. Det begynte vel for "alvor" i 2009, da jeg fikk en Certina DS Action hos min far til jul. Dette var en quarts modell som jeg var veldig stolt av. Gikk med denne på armen, før "sykdommen" slo til for fullt i 2013.

Nå besitter jeg en Tag Heuer Link (Calibre 16. 43mm) som jeg kjøpte i 2013, og en Breitling Transocean Chronograph Unitime (Breitling 05. 46mm) som jeg kjøpte i år. Drømmer om en feit Zenith, men det får jeg kanskje ta til neste år?

Jeg har handlet klokkene mine hos Lervik Ur i Haugesund. Hyggelige, dyktige og serviceinnstilte hele gjengen der oppe.

bilde-3.jpg

Certina DS Action.

bilde-1.jpg

Tag Heuer Link.

bilde-2.jpg

Breitling Transocean Chronograph Unitime.

Redigert:
Hei igjen,

Jeg er ikke så veldig aktiv med å skrive her inne, men bruker nok fort ett par timer med lesing på Tidssonen om dagen.

Her er status siden forrige innlegg:

Planen i fjor var og gå til innkjøp av en Zenith El Primero. Den planen ble fort utsatt da jeg fikk en "Omega Dark Side of the Moon" på armen. Ekstremt fornøyd med denne, og det er nok den klokken som får mest armtid hos meg om dagen.

Forrige uke solgte jeg Tag Heuer klokken min. Det føltes litt trist, da det var denne klokken som for alvor utløste "klokkemanien" for fullt.

Men erstatteren er ikke så verst. Var tidlig ute med å bestille meg en Rolex Daytona med hvit skive. Lurer fælt på når jeg får den, og gleder meg VELDIG!

Som vi alle vet tar denne Rolex Daytona leveringen lang tid...... Jeg er allerede utålmodig, så noe måtte gjøres...

Som ett ledd i å korte ned ventingen psykisk, var jeg på Lørdag på Lervik Ur og hentet meg en Rolex Submariner som jeg bestilte for noen uker siden.

Dette er min første Rolex klokke noen gang, og jeg er sinnsykt fornøyd - og stolt. Den sitter som ett skudd :)

Jeg venter fortsatt utålmodig på min bestilte Rolex Daytona. I Mars solgte jeg Breitlingen min, etter og ha eid denne i 3 år. Litt kjipt, da det var en flott klokke, men kanskje litt stor.

Jeg klarte ikke å sitte med pengene i banken, så jeg kjøpte like så greit en Rolex Explorer. Denne er også kjøpt ny hos Lervik Ur:

[URL=http://s186.photobucket.com/user/Kazmaier/media/IMG_8449.jpg.html][/URL]