Dere gjør som følger:
Deler tapet 50/50 som gentlemen flest ville ha gjort allerede.
Og som en hyggelig gest sender dere hverandre en liten klokkerelatert vennskapsgave til en verdi av en hundrings eller 2.
Dere gjør som følger:
Deler tapet 50/50 som gentlemen flest ville ha gjort allerede.
Og som en hyggelig gest sender dere hverandre en liten klokkerelatert vennskapsgave til en verdi av en hundrings eller 2.
Jeg har tenkt meg litt om og bestemt meg for å overføre pengene tilbake til kjøper.
Takk for alle innspill folkens
Nyt sommeren!
God holdning! Som flere her inne sier kjipt der og da, men nå som dere gjør opp har dere i hvertfall alt på det rene, noe som føles godt i det lange løp. Godt jobbet!
Ingen lett situasjon du har havnet i, hadde jeg vært i din situasjon ville jeg nok bare svelget tapet og gitt tilbake pengene til kjøperen.
Det med at et hjørne var rivd av i konvolutten virker veldig rart, nå jobber jeg med å levere post i helgene og jeg har aldri opplevd at et hjørne plutselig har forsvunnet, så i mine øyne virker det som det er en utro tjener hos posten.
Men kontakt posten og si hva som har skjedd, så kanskje du er heldig og får refundert i hvert fall noe av beløpet.
Lykke til, håper det ordner seg for både deg og kjøper
Det var ikke tilfeldigvis Ronny Olsen du sendte pakken til??
Jeg har tenkt meg litt om og bestemt meg for å overføre pengene tilbake til kjøper.
Takk for alle innspill folkens
Nyt sommeren!
Det positive med denne saken er at mange av oss har lært en lekse hva angår emballering av remmer og lignende.