Kjære Norge.

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Gratulerer med dagen så uendelig masse.
Det har vært et tøft år, men tøffe tak gjør fedrelandet samlet.

Håper alle brukere av tidssonen,nye som gamle vil dele sin feiring i morgen.
Gjennom tekst og bilder får vi god oversikt og forhåpentligvis godfølelsen av hvordan våre horologiske sammensvorne feirer nasjonaldagen!

Hipp hipp!!

Gratulere med dagen alle sammen, jeg skal feire dagen på lukket psykiatrisk avdeling, just another day med andre ord, men har pyntet meg i anledning nasjonaldagen ;)

b00b1a8b-82ff-347a.jpg

Ha en god feiring alle sammen:)
Hipphipp hurra

Gratulerer med dagen.:p

Har ingen ur som kler norgesnato per i dag, så jeg benytter anledningen til å flashe rikdom og velstand:roll:

Arkivfoto
P4131968.jpg

Grattis med dagen du flotte land på delt første plass bland alle jordas land!
Ettåringen gikk i sitt første tog igår og alle fire dar nå på søttendemaifrokost tett fulgt av søttendemailønsj.
Må si meg nære nok totalintegrert

God Feiring!

Gratulerer med dagen kjære Norge og sonens godtfolk.

Champagne frokost er avsluttet, opphold på himmelen i tigerstaden. Håper på en fin dag.

IMG_20120517_103636.jpg

Gratulerer med dagen.:p

Har ingen ur som kler norgesnato per i dag, så jeg benytter anledningen til å flashe rikdom og velstand:roll:

Arkivfoto
P4131968.jpg

Den er alt for flott... alt for flott ;) ;) ;)

i dag har du muligens en av de feteste klokken her på TS på armen... :D :D :D

God 17.mai Greg... :D :D :D

Gratulerer med dagen alle sammen.
Da var skoletoget overstått. Ungene er utstyrt med penger og sluppet løs.
En liten pust i bakken og så blir det lunch med en vennegjeng med påfølgende kaffebesøk. Da må det være lov å kjøre litt spenstigere mansjettknapper.:)
Dagen avsluttes høyst sannsynligvis med et vinglass i sofakroken.

20120517_104710-1.jpg

Kult bilde, UJU. Explorer II tar seg bra ut på Norgesnato :)

Voldsom regn under barnetoget. Var ute en tur akkurat da.

Gratulerer.
Vi regnet ned i barnetoget, men kjekt var det. Sier jeg til meg selv ;) Nå blir det middag med familien, før far drar på "treningsleir" (tennis) i Riga i morgen. Skål.

Denne måtte bare med, shake it, get loose :D
jubblies.gif
[/IMG]

Gratulerer med dagen til alle :)
Her har dagen bestått i champagne frokost og cruise i Oslofjorden med mere god drikke.

6505604c.jpg

Gratulerer med dagen!

463e33b3.jpg

Her er det fullstendig avholds mens vi venter på at riene kommer. :eek:

Gratulerer så mye med dagen! Jeg har nå gitt opp lesesalen for dagen og om 1 time blir det Champagne med andre nordmenn her på skolen :)

Gratulerer med dagen
b00b06e0-2281-4734.jpg

Dessverre har jeg kvittet meg med de dressy urene mine, så SM300 på mesh får holde

Ikke noe dårlig valg det, Lien :)

Gratulerer med dagen, allesammen! Her har det vært like vått som på julaften, men to grader kaldere. Nok en gang sender jeg min mor takknemlige tanker over at hun presset på meg en varm bunad for tyve år siden.

Dagens ble et Longines lommeur fra tyvetallet. Klok av skade etter fjorårets horologiske skadeverk ble det ikke gjort noen forsøk på champagnemekanikk.
7de61092.jpg