Kjøp av 116610LN

Jeg er sikker på at du kommer til å elske 116610LN som du selv antyder og du sparer noen kr på brukt. Legg ut en WTB her på TS og kjøp av noen som har referanser å vise til. Selv liker jeg 116610 LN, men falt enda mer for 116610LV (Hulken). Den har den lille ekstra i mine øyne;) Lykke til med kjøp !

Hadde ikke takket nei til både en LN og LV :D Akkurat nå har jeg bare råd til en, men aldri si aldri :rolleyes:

Usikker på om det er verdt det for meg å kjøpe brukt, ettersom jeg skal ha klokken mange år framover, og kanskje den blir litt mer verdt i mine øyne å vite at jeg har pilt plasten av den selv. : D

Nytt spørsmål:
Hvilke urmaker vil dere anbefale? Har selv bare vært i kontakt med Lervik Ur, etter jeg forstår det som det er "favoritten" her inne. Har også hørt at Jørgensen er god på pris, men ikke like god på service som Lervik Ur. Noen tanker?

:confused::confused:
 
Hadde ikke takket nei til både en LN og LV :D Akkurat nå har jeg bare råd til en, men aldri si aldri :rolleyes:

Usikker på om det er verdt det for meg å kjøpe brukt, ettersom jeg skal ha klokken mange år framover, og kanskje den blir litt mer verdt i mine øyne å vite at jeg har pilt plasten av den selv. : D

Nytt spørsmål:
Hvilke urmaker vil dere anbefale? Har selv bare vært i kontakt med Lervik Ur, etter jeg forstår det som det er "favoritten" her inne. Har også hørt at Jørgensen er god på pris, men ikke like god på service som Lervik Ur. Noen tanker?

:confused::confused:

Sender deg en PM;)
 
Har du prøvd 116610ln? Som tidligere nevnt i tråden så ville jeg tatt turen innom Bjerke (siden du er i Bergen), og prøvd den både én og to ganger. Er greit å ha prøvd den litt når det tross alt er snakk om en god del penger, uavhengig av alder. Med fare for å bli hengt ut så foretrekker jeg personlig 16610 kassen fremfor 116610. Hadde selv en 16610ln som jeg var meget fornøyd med. "Oppgraderte" til 116610lv, men ble aldri venn med den firkanta kassen. Om budsjettet tillater det så ville jeg prøvd 116600 i samme slengen, smalere lugs og dato uten cyclops. Bjerke Bergen hadde både 116610 og 116600 sist jeg var innom:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Har du prøvd 116610ln? Som tidligere nevnt i tråden så ville jeg tatt turen innom Bjerke (siden du er i Bergen), og prøvd den både én og to ganger. Er greit å ha prøvd den litt når det tross alt er snakk om en god del penger, uavhengig av alder. Med fare for å bli hengt ut så foretrekker jeg personlig 16610 kassen fremfor 116610. Hadde selv en 16610ln som jeg var meget fornøyd med. "Oppgraderte" til 116610lv, men ble aldri venn med den firkanta kassen. Om budsjettet tillater det så ville jeg prøvd 116600 i samme slengen, smalere lugs og dato uten cyclops. Bjerke Bergen hadde både 116610 og 116600 sist jeg var innom:)

Har prøvd den ja. Var på et kjøpesenter i USA når det plutselig slo meg at jeg hadde lyst å kjøpe Rolex. Prøvde Yatchmaster, GMT-2, SD og sub, og ble forelsket i sub med en gang. Tror jeg har bestemt meg for å gå for den, men alltid deilig med litt overbevisning også. :cool:
 
Da er klokken bestillt! =D Takk til alle som har svart og hjulpet til. Endte med 116610LN fra AD. Unboxing kommer vel en gang i Mai. =D
2fee0673a5e014093e0ffb6277fa6f86.png
 
Gratulerer så mye. 116610LN var min første "skikkelige" også, og jeg angrer ikke. For meg er den en komplett pakke som er tidløs og går til alt. Gle deg! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: rolexx
Ja satser på det, har vært mye fram og tilbake en stund men har alltid falt tilbake på sub. Nå gjenstår det bare å vente, kjipt den ikke kommer før 17 Mai så jeg kunne satt den på Norges-flagg NATO.