Kjøp av første klokke - Tissot

Jeg tror ikke du risikerer noe hvis du bestiller fra Urverket. Den er jo på lager. Men ikke stirr deg blind på "rabatten" - du får den sikkert til samme pris hos en norsk urmaker, hvis de har den, da. Og da får du norsk reklamasjonsrett, og du støtter en norsk urmaker.

Selv er min erfaring med Urverket blandet. Jeg bestilte en klokke fra dem 3. september (ikke tilgjengelig i Norge). I desember avbestilte jeg. Nesten tre måneder, og de klarte ikke å skaffe klokka.

Todda

Jeg tror ikke du risikerer noe hvis du bestiller fra Urverket. Den er jo på lager. Men ikke stirr deg blind på "rabatten" - du får den sikkert til samme pris hos en norsk urmaker, hvis de har den, da. Og da får du norsk reklamasjonsrett, og du støtter en norsk urmaker.

Jeg er i utgangspunktet ikke noen stor fan av å kjøpe på nett da jeg også ønsker å støtte norske forhandlere, men problemet er at jeg foreløpig ikke har funnet den noen sted. Bor i Oslo.

Tissot har mye fint. Besøk en del av butikkene i Oslo. Det ville overrasket meg om ikke denne finnes i butikken. Som @Todda skriver så er det bedre garanti (etc!) og prisen er nok lik!

Godt valg!

8