Det må du nesten spørre Bjerke om?WTF!!!
Når i helvete ble det et krav at man måtte ta på seg finstasen for å gå å legge igjen penger i en butikk...?
Jeg har bare positive erfaringer med den hyggelige damen som jobber i prinsensgate...
Kona var imidlertid innom i forrige uke og ble betjent av en mann, og hun følte nok at servicen ikke var helt på det nivået man kanskje skulle kunne forvente!
Nå er jo Bjerke så heldige å ha merker som selger seg selv Rolex, Patek og Panerai bla.! Her står faktisk kundene på ventelister for å få kjøpe en klokke til veil. pris! Nesten umulig at det ikke kan gå bra da!
AW
Urmakeren spurte om jeg hadde dårlig tid. Ettersom jeg absolutt ikke hadde det fikk jeg presentert en hel rekke andre klokker (mye Zenith og bla. de nye Explorerne) selv om dagens kjøp var bestemt. Fikk også mange gode historier om spennende kjøp i butikken og historien til Rolex og andre merker. Satt vel en 1,5-2 timer og pratet, og det var ikke jeg som pratet mest for å si det sånn
Så jeg sier også, ta turen til Haugesund om mulig. Absolutt verdt det!
Nå bør det vel, til Bjerkes forsvar, nevnes at det er en del dyrere å drive butikk på f.eks Karl Johan enn i f.eks Haugesund ...Fantastisk! Godt at det er noen slike igjen i Norge.
Jeg er overrasket ovar at mange forhandlere mye heller forhandler på pris over mail enn hva Bjerke gjør ved personlig oppmøte. Nå kan det jo hende at Lervik og andre urmakre i utkant-Norge er nødt til å ta lavere fortjeneste for å i det hele tatt ha sjangs til å selge klokker til Oslofolk.
Da jeg nylig kjøpte meg en ny Sub var jeg innom Bjerke og tittet, hadde overført penger til kortkontoen og var klar til å handle, MEN Bjerke kunne ikke justere prisen en krone. Mtp. så mye tid de har brukt på meg når jeg har vært innom og tittet og tafset skulle jeg gjerne kjøpt der, men av prinsipp blir det for dumt når jeg får klokken 6000 kr billigere i en annen butikk. Jeg føler hvertfall ikke at jeg har "tatt" 6000 kr av dems tid.
Nå bør det vel, til Bjerkes forsvar, nevnes at det er en del dyrere å drive butikk på f.eks Karl Johan enn i f.eks Haugesund ...
Det kommer vel an på om de eier, eller leier, lokalene?