Kjøp av klokke .

Du har kommet helt rett BjørnK. Personlig anbefaler jeg Joe Rodeo, du finner dem på Finn.no. Knall kvalitet til ypperlige priser. Ingen grunn til å henge her inne og dvele, løp og kjøp :D

Alternativt har jeg sett at Carlings pusher Police klokker.

Kom tilbake med bokmål og litt mer utfyllende spørsmål. What comes around, goes around.

(Grunnen til at du får noen useriøse svar er at det nok oppfattes som litt uhøflig å stille et så åpent spørsmål på et så spesialisert forum. Prøv derimot å lese litt først, still så et litt mer gjennomtenkt spørsmål, så vil du finne at folk her på Tidssonen er mer enn villig til å hjelpe deg. Velkommen skal du være :D)

...

Ja, den e nu grei. å takk før et særiøst svar.
å tell dåkker usæriøse drit onga takk ;D

Velkommen BjørnK, mitt tips er å bruke søkefunksjonen på forumet. Finn et klokkemerke du liker og søk så kan du sette av et par dager ... det er hundrevis av fine kvalitetsur "der ute"! Lykke til!

Kom tilbake med bokmål og litt mer utfyllende spørsmål.

Vel, vel. Jeg hadde gjerne sett litt mer kvalitets-nynorsk her også, det er et flott skriftspråk.

Ren dialekt på grensen til lydskrift med SMS-tegnsetting er derimot ikke oppskriften på å skape nye relasjoner på nett.

Kom tilbake med bokmål og litt mer utfyllende spørsmål. What comes around, goes around.
Jeg må vel innrømme at som en som bruker nynorsk titt og ofte, er dette litt støtende. Men jeg skjønner jo hva du sikter til. Hadde han nå enda skrevet god nynorsk og ikke en mellomting mellom tre ulike dialekter.

Denne tråden er en potensiell klassiker.

BjørnK......
Fortvil ikke!

Sonen har sin egen kodeks, og det er ikke alle nyankomne gitt å skyte innertier; - eventuelt treffe blinken, i første forsøk.
Spørsmålet ditt ble oppfattet mer vittig og useriøst, enn det motsatte (no offence), all den tid - som det påpekes - det er noe vidtrekkende og lite spisset i sin form.

Det blir nesten det samme som å gå til Vinmonopolet å spørre i kassen om de selger noe vin man kan drikke....

Gjør først et lite søk her ute på de ulike tråder og orienter deg.
Spørsmål blir meget hyggelig og kompetent besvart, så hjelp og bistand vil komme når du måtte ha hakket mer konkrete spørsmål du ønsker innspill på.

Lykke til i din videre klokkejakt på kvalitetsklokke...!:cool:

Jeg må vel innrømme at som en som bruker nynorsk titt og ofte, er dette litt støtende. Men jeg skjønner jo hva du sikter til. Hadde han nå enda skrevet god nynorsk og ikke en mellomting mellom tre ulike dialekter.

Beklager så mye. Intensjonen var ikke å støte nynorsken, men bruken av dialekt.

BjørnK.

Kva hev du i klokkeboksen din i frå før? Ut frå dette kan ein kanskje byrja sikta seg inn mot eit mål?
Kva er budsjettet ditt?
Kva type ynskjer du? Dykkar, dress, monster… det er så mangt! Både store og små.

Skal du kunn eige ei klokke? Då hadde eg kjøpt meg Rolex Explorer I eller Omega Railmaster. Desse går til det meste.

Kjøp en Submariner hos nærmeste Rolex-pusher, du ender opp med den uansett etter en dans med andre merker og modeller. Er du fattig kjøper du en Orange Monster. Problem løst!

Dress / dykker kategori innen disse merkene : Omega, Tag heuer eller longiness . Har et budsjett på 10 - 15 Tusen kr .