Kjøp av modifiserte bezels

Medlem
4. juli 2014
Sted
Aukra
Hei folkens! Jeg har da satt mitt første steg inn i den mere "eksklusive" delen av klokkeverdenen, og kjøpte meg en Tag Heur Aquaracer Blue dial! Kanskje ikke den mest eksklusive av dem, men uansett! :mrgreen:

Jeg er på utkikk etter en bezel til min Aquaracer, som kanskje står i stil med GMTs todelte bezel sort/blå?
Men er det i det hele tatt mulig å skifte ut bezel på en aquaracer? Og hvor kan jeg finne ny bezel på nettet?

Håper på forslag!

Gratulerer med flott klokke!
Å bytte bezel er sjelden noe problem, ligger en rekke instruksjonsfilmer på youtube som viser hvordan, evn. ta med klokke og bezel til en urmaker. Ny bezel kan kjøpes bla. hos Watchpart.
Selv ville jeg ikke ha tuklet med en så flott klokke som Aquaracer. Ville heller kjøpt meg en billig Seiko skx og lekt med forskjellige kombinasjoner. Uansett, lykke til:)

Takk for svar! Ja, klokken er jo forholdsvis nyinnkjøpt enda, så de ville kanskje vært litt synd å tukklet med garantien så tidlig Men jeg har heller ikke funnet en bezel på nettet som jeg kunne tenkt meg, men det hadde vært greit å sett ut utvalget