Kjøp av ny klokke

Medlem
25. des. 2013
Innlegg
18
Hei,

Skal muligens kjøpe en Breitling

Hva er det som skal følge med av papirer og annet? Grunnet til at jeg spør er at jeg vil vite at jeg får med meg alt av papirer som skal følge med esken til klokken.
 
Redigert:
Langt enklere å være detaljert om du sier hvilken modell du tenker på, så dette blir litt generelt:D

Det bør være en yttereske i papp (varrierer litt mtp utseendet utfra alder osv), innerboks i bakelitt (sort plast) og en tredje boks i sort lær-aktig stoff. Beskyttelsesring i plast på bezelen. Av papirer så ligger de stort sett under indre boksen. Og i en egen, stort sett, gul liten boks. Chronometersertifikat, manual samt liten folder som beskriver servicetilbudet til Breitling.
 
Langt enklere å være detaljert om du sier hvilken modell du tenker på, så dette blir litt generelt:D

Det bør være en yttereske i papp (varrierer litt mtp utseendet utfra alder osv), innerboks i bakelitt (sort plast) og en tredje boks i sort lær-aktig stoff. Beskyttelsesring i plast på bezelen. Av papirer så ligger de stort sett under indre boksen. Og i en egen, stort sett, gul liten boks. Chronometersertifikat, manual samt liten folder som beskriver servicetilbudet til Breitling.

Takker for svar! :)

Sitter nå med en Navitimer 01 og er storfornøyd med at det ble denne klokken! Så nå er det bare å vente på Navitimer lenken da den ble etterbestilt av AD siden dem ikke hadde den på lager. Klokken brukes nå på en "ikke breitling" skinnreim intill Navitimer lenken ankommer. Dermed har man en ting til å glede seg til. :D
 
Redigert:
Det skal vel følge med et servicehefte som skal med til urmaker når den skal på service.
Eller er dette fikset elektronisk nå?:confused:
 
Det skal vel følge med et servicehefte som skal med til urmaker når den skal på service.
Eller er dette fikset elektronisk nå?:confused:

Fikk følgende med boksen til min Breitling Navitimer 01:
-Navitimer 01 (Bok/hefte)
-International Warranty Condition & Maintenance Booklet
-Slide Rule Instructions (Bok/hefte)
-Papp/papir-slidehjul som tilsvarer det samme som er på klokken.
-COSC (sertifikat)
-Digitalt Worldwide Warranty kort
-skinnmappe for digitaltkort, servicehefte og COSC sertifikat
-Breitling Caps
 
Redigert:
Fikk følgende med boksen til min Breitling Navitimer 01:
-Navitimer 01 (Bok/hefte)
-International Warranty Condition & Maintenance Booklet
-Slide Rule Instructions (Bok/hefte)
-Papp/papir-slidehjul som tilsvarer det samme som er på klokken.
-COSC (sertifikat)
-Digitalt Worldwide Warranty kort
-skinnmappe for digitaltkort, servicehefte og COSC sertifikat
-Breitling Caps

Høres ut som full pakke+caps for meg i allefall;) Husk og poste bilder i bøtter og spann da:mrgreen: