Kjøp av Omega

Medlem
12. aug. 2010
Jeg ønsker å kjøpe meg min første Omega, og det skal være en klassisk Seamaster Planet Ocean XL. Jeg lurer litt på om noen har mening om pris og mulig forhandler i Norge. De selges på internett, da for ca $ 3000 eller £ 2000, men dette er utenlandske nettsider og garantier etc. blir begrenset/vanskeliggjort. Jeg ønsker å kjøpe en ny klokke. Er det mulig å finne denne klokken ny til ca NOK 15 000?

På forhånd takk!

Hei,
Nypris på denne hos forhandler i Norge er 26.500,-. Har ikke prøvd å prute, men 15.000,- tror jeg kan bli vanskelig. Fikk tilbud i Dubai på 19.500,- NOK - og da var det ekstra rabatter inne i bildet utover standard.

KAB

Pent brukte dyker opp på finn.no i den prisklassen, ellers husk att tollen legger på 25% på dem 3000USD om du bestiller på usa-uk nettsider (om de tar deg;))

Tollvesenet skriver på sine sider:
"Alle varer som importeres til Norge er i utgangspunktet avgiftspliktige. Unntakene er:
* Sendinger fra utlandet med verdi (eksklusiv frakt- og forsikringskostnader) inntil 200 kroner med unntak av alkoholholdige drikkevarer og tobakkvarer."

PS: Du opererer med to tråder med akkurat de samme spørsmålene...en ide å slette en av dem :confused:

KAB