Kjøp av Tudor

Har ikke så mye erfaring med hverken urverket.no eller Tudor, men tror fargen holder seg greit i verdi.

Ellers er det jo en flott klokke man garantert blir fornøyd med. Kanskje bedre å kjøpe hos Bjerke?

• Liker
Reaksjoner: PKH
Du får den billigere brukt. Kvalitet topp, Ligger ute en her el Finn i gull/stål til rundt 26. Disse komme jevnlig for salg brukt. Strøkne men brukt.

• Liker
Kjøp i Norge. Du får garantert noen lapper i rabatt hos Norsk AD hvis du sjekker rundt litt. Kan anbefale Saastad i Porsgrunn og Bjerke. Ellers et solid og flott ur med fin stamtavle. Liker Black Bay blue best personlig :)

• Liker
Har den blå varianten av denne med ETA verket og er veldig glad i den. Det meste av klokker taper seg i verdi med en gang de er nye, men enn så lenge later ikke Tudor til å være blant de verste. Får vel denne brukt fra rundt 25 000 tenker jeg.

Jeg ville dog heller kjøpt en ny eller brukt i Norge framfor å styre med urverket.no. Som du ser står det at det er snakk om bestillingsvare med to til fem ukers leveringstid. Har handlet fra denne siden én gang, og da ventet jeg så lenge på en Certina jeg skulle gi bort i julegave at nyttårssalget var i gang før den dukket opp i posten.

• Liker