Kjøpe Alpina i Norge?

Medlem
18. okt. 2018
Sted
Sogndal
Hei,
Det er et par Alpina klokker som jeg står mellom å kjøpe. Jeg vil helst kjøpe klokken hos norsk AD, men finner ingen som har Alpina. På hjemmesiden til Alpina så kommer det opp noen forhandlere i Norge, men når jeg besøker de hjemmesidene, så er det ingenting som tyder på at de faktisk har Alpina klokker.
Så mitt spørsmål er om det noen her som kan bekrefte en norsk AD (gjerne med nettbutikk da jeg bor i Sogndal) som har Alpina per dags dato?
Alternativet er å handle fra urverket.no, men av en grunn føler jeg meg litt skeptisk til det.

Takk for svar.

Hei,
Det er et par Alpina klokker som jeg står mellom å kjøpe. Jeg vil helst kjøpe klokken hos norsk AD, men finner ingen som har Alpina. På hjemmesiden til Alpina så kommer det opp noen forhandlere i Norge, men når jeg besøker de hjemmesidene, så er det ingenting som tyder på at de faktisk har Alpina klokker.
Så mitt spørsmål er om det noen her som kan bekrefte en norsk AD (gjerne med nettbutikk da jeg bor i Sogndal) som har Alpina per dags dato?
Alternativet er å handle fra urverket.no, men av en grunn føler jeg meg litt skeptisk til det.

Takk for svar.

Hjemmesidene til diverse urforretninger er ikke alltid helt til å stole på. Prøv med en epost eller helst ring, så tipper jeg dette ordner seg lett :)

Tusen takk for alle svar. Fikk pris fra en forhandler i Norge med pris til nesten 14 000,- for Alpiner 4 og på urverket så ligger den til mellom 8500,- og 10500,-. Så tydeligvis en del å spare på å bruke urverket her.

Fått med deg denne? Sikkert utplukket nå, men du kan jo ha flaks at akkurat din modell er her - til god rabatt: https://www.facebook.com/groups/Klokkeriet/permalink/1825957080790757/

Takk. Er dessverre ikke medlem av klokkeriet lenger, men de godtar kanskje forespørseler kjapt?

• Liker
Reaksjoner: westmouth
Tusen takk for alle svar. Fikk pris fra en forhandler i Norge med pris til nesten 14 000,- for Alpiner 4 og på urverket så ligger den til mellom 8500,- og 10500,-. Så tydeligvis en del å spare på å bruke urverket her.

Takk. Er dessverre ikke medlem av klokkeriet lenger, men de godtar kanskje forespørseler kjapt?

Vet ikke. Men det er Nortime v/Andreas Bakkemo som selger unna. Han har bedt om å bli kontaktet via Messenger, er vel bare å be ham om en liste over hva som er igjen - han snakket 60% rabatt

• Liker
Reaksjoner: g-s
Kan anbefale alpina sin egen nettbutikk. Sparte nesten 50% på å kjøpe gummireimen til en Seastrong Heritage Diver der i forhold til hva de skulle ha lokalt.