Kjøpe klokke til fruen...

Medlem
2. des. 2010
Sted
Bergen
Fruen ønsker seg klokke til jul, nærmere bestemt en slik hvit keramisk klokke.
Personlig synes jeg den feteste klokken på damelanke er Daytona stål med hvit skive! Men den er en smule utenfor budsjett enda ihvertfall:)
Anyway,har funnet denne her:

http://www.technomarine.com/Collections/Watch/Item/_110031c-166.sls

Noen som har erfaring med Technomarine? Er det gode greier eller shait? Prisen ligger rundt 1100 amerikanske daler for en quartz.

Eller hva med denne:
http://www.michaelkors.com/store/ca...000000cat145cat35701cat7502&isEditorial=false

Michael Kors?? Noen som har hørt om dette merket ever??
Den koster halvparten, men er kanskje mye kjipere?

Noen som har andre forslag til noe bedre i hvit keramikk stilen??

He he, kjenner håndleddene blir slakkere bare av å skrive om hvite keramikk klokker.

Vel vel, på forhånd takk!

Ceramic Watch with Glitz

Jaja..

Enmå ikke glemme at mange damer har et litt ulikt syn på hva som er fint enn det vi har. Hvitt med glitter og stas, batteridrevet, fint det.
Ser heldigvis at flere og flere av de store produsentene begynner å lage fine automatiske for damer.

Dersom budsjettet tillater det, en gang i framtida, så vil disse garantert falle fruen i smak, samtidig som du får holdt hjemmet ditt quartz-fritt: http://www.perrelet.com/en/ladies-collection

Skal du først kjøpe hvit kjeramisk og quartz, kan du i alle fall kjøpe tradisjon:
c014_217_17_011_00-big1_219_400.jpg

Men jeg ville heller overtalt fruen til denne....:
DSCF0084.jpg

Perfekt størrelse for en dame i dag, kan ikke gå feil med den! Dryge 1000 $ på e-bay!!

He he, mange gode forslag her, var ikke dum den certinaen, og omegaen er meget pen!
Desverre så vil hun ha keramikk eller slik hvit glinsende plastikk og glitter. Så om jeg hadde kjøpt den til 30K så hadde hun likevel vært mer fornøyd med en michael kors til 495 daler..
Skal ikke klage på det i det hele tatt! :)
hamiltonen var meget pen! Begynner virkelig å få sansen for hamilton klokker for tiden!

Hvorfor ikke gå for norsk design? Sjekk ut Bruvik sine klokker, dersom hun vil ha hvit keramikk :)

Bruvik? Ronny Bruvik? He he , intern bergensk spøk:)

Fete klokker, fet hjemmeside, trakk en del ned at spell check ikke er brukt på historiene som
fortelles på hjemmesiden. Ser meget profft ut men ops, skrivefeil? Noen burde si ifra slik at de får
rettet det opp, les turen til Bruvik..

Takker ihvertfall for tips, skal sjekke ut Ronny Bruvik litt mer!:)

For å være helt ærlig synes jeg hvite klokker med diamanter tilhører bling-alderen vi nettopp er ferdig med. Det som er i tiden nå er mer nedtonet stil. En vintage herreklokke fra 60-tallet er mer passende sånn sett. Personlig hadde jeg gått for noe tidløst. Da har man en klokke som kan brukes lenge uten at den ser datert ut.

Hva med denne?
tag-heuer-formula-1-WAH1213.BA0861_MED.jpg

Den kommer også uten diamantene:
tag-heuer-formula-1-WAH1211.BA0861_MED.jpg

Veldig fin størrelse på klokken!
Her har du den sorte utgaven på meg:
IMAG0075.jpg

Mitt råd er å ta med fruen på en runde for å prøve først, iallefall om du har tenkt å legge noen kroner i den. Min kjære endte opp med en Omega constellation med mop skive. Diskret, klassisk og relativt tidløs. Det var ikke den jeg ville ha gått for, men hun er veldig fornøyd. Det er vel det viktigste;).

Om ikke fruen er spesielt interessert i klokker ser jeg ingen grunn til å tvinge på henne et "TS-kredibelt" ur. Kjøp det hun har lyst på. Bruk penger på diamantring/armbånd/halskjede i stedet ;)

Diamanter står ofte høyere i kurs enn et automatisk urverk som ikke går helt rett og stopper om det ligger i badeskapet et par dager ja. Godt poeng der Anders.;)

Min kjære fikk en micheal kors til jul. enkel stål/gull hvit elfenben skive. Hun er kjempefornøyd, og det er jo hele poenget.

Hun håner meg og min interesse, og hver gang minner jeg henne på at hun tross alt føler seg fornøyd med sin klokke. Så hvorfor ikke la meg unne meg litt glede med mine:)

Det blir som regel stille da, og hyggelig.