Kjøpe Seamaster diver 300m

Medlem
5. des. 2011
Jeg har planer om og kjøpe meg min første voksen klokke. Velget kommer til og falle på en sort Omega seamastser 300m chrono. Fant en på finn som jeg lurte på om dere hadde noen formening om:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32035108
Ellers tar jeg gjerne imot tips om andre slike klokker tilsalgs.

Og ganske uerfaren når det gjelder Omega sine klokker. Har til dags dato bare brukt citizen sine dykkerklokker. Er det da noe jeg bør vite før jeg kjøper en slik klokke.

Det er en meget flott klokke det der, som såvidt har vært omtalt i annen tråd på sonen. Omkvedet var vel at du bør ta høyde for at klokken trenger service, dvs ca 5k.
Og det er mye du kan få for 20k :) Feks Planet Ocen uten servicebehov gjerne for 15-18k, en Seamaster 2254 for ca 12-14 k osv.
Lykke til :)

Det er en meget flott klokke det der, som såvidt har vært omtalt i annen tråd på sonen. Omkvedet var vel at du bør ta høyde for at klokken trenger service, dvs ca 5k.
Og det er mye du kan få for 20k :) Feks Planet Ocen uten servicebehov gjerne for 15-18k, en Seamaster 2254 for ca 12-14 k osv.

+1 :)

Velkommen til forumet, forresten :)

Takk for svaret. Har slått den klokken ifra meg. Synes prisen blir stiv ja hvis det må serves.
Så da er det bare og fortsett og lete.. :)