Kjøpe seamaster

Medlem
9. jan. 2014
Sted
Gjøvik
Hei! Har lengre tid gått å siklet på forskjellige seamastere, og kom over denne på Finn:
Omega Seamaster 300m blå bezelring - FINN Torget
Prisen er ok, ser ut til at det er rundt denne prisen de ligger. Men er det noen her inne med mer erfaring som ser om dette kan være et godt kjøp? Noen som har vært borti selgeren før?
Han hadde ikke noe sertifikater på klokken da disse var stjålet. Å kjøpe uten dette er jeg i utgangspunktet litt negativ til.:confused:

Håper noen kan hjelpe, er overmoden etter å få tak i en skikkelig klokke:D

Klokken ser ok ut den, uten at jeg skal påstå at jeg er noen som helst ekspert. Hvor gammel er klokken? Prisen er grei, men ikke mer enn det. Alder er jo også relevant. Det er nok muligheter til å få den ned i 12k.

Har ikke handlet med selger, men ser jo seriøs ut.

Klokken er kjøpt i 2010. Har fått tilbud om en annen pris enn oppgitt uten at jeg vil si noe mer om den. Uten noe videre bevis på at det er ekte vare (papirer, kvitteringer) er det vel alltid en viss risiko, men selgeren virker seriøs og har gode referanser.

Er det akkurat den seamasteren du er ute etter? Hvis ikke har jeg en 2254.50 som jeg vurderer rent salg på, den kommer med boks og garantikort. Pm meg ved interesse:)

Ville nok for alvor vurdert klokka til Omen. Smak og behag osv, men 2254 er flott. Se en av de siste unboxingene.

+1 :)

Sverdvisere er fint! Se bare her på min gamle hvite

65641e5c.jpg

Lettere irritert over at Omega har gått vekk fra de vakre sverdviserne og over til de pilene. :confused:

Jeg går også med planer om å kjøpe meg en Seamaster 300m. Er det noen veldig god grunn for å kjøpe ny i forhold til brukt? Ser jo ut som det er omtrent halve prisen for så godt som nye klokker..