- Medlem
- 20. juli 2009
Hei, jeg er veldig påvirket av nylige poster her inne! Og jeg behøver en hverdagsklokke som skal beholdes.
Hadde Planet Ocean på armen for noen år siden og har aldri fått den ut av hodet, men med en pris på 55´ for den nye mener jeg den priser seg ut.
Derfor blir det en Speedmaster på meg, men hvilken av disse bør jeg gå for?
Speedmaster Professional First Man on Moon
3570.50.00
Speedmaster Professional
3573.50.00
Disse to er jo relativt like (trur eg) men ut fra Moore så er valget lett, er det det?
Alternativet er å heller går for en Broad Arrow som jeg også har hatt et godt øye til.
Speedmaster Broad Arrow Silver Dial Chronograph
321.10.42.50.02.001
Håper på assistanse slik at dette blir et godt valg. Jeg er ikke "flipper" men ser på det som en fordel om klokka holder seg relativt bra i pris om 5 år.
Neste uke skal jeg kjøre sørover fra Bergen og til lille-sørlandet, kom gjerne med tips om butikker som kan ha disse inne.
På forhånd takk for innspill og takk til urverket.no for lån av bilder.
A.
Hadde Planet Ocean på armen for noen år siden og har aldri fått den ut av hodet, men med en pris på 55´ for den nye mener jeg den priser seg ut.
Derfor blir det en Speedmaster på meg, men hvilken av disse bør jeg gå for?
Speedmaster Professional First Man on Moon
3570.50.00
Speedmaster Professional
3573.50.00
Disse to er jo relativt like (trur eg) men ut fra Moore så er valget lett, er det det?
Alternativet er å heller går for en Broad Arrow som jeg også har hatt et godt øye til.
Speedmaster Broad Arrow Silver Dial Chronograph
321.10.42.50.02.001
Håper på assistanse slik at dette blir et godt valg. Jeg er ikke "flipper" men ser på det som en fordel om klokka holder seg relativt bra i pris om 5 år.
Neste uke skal jeg kjøre sørover fra Bergen og til lille-sørlandet, kom gjerne med tips om butikker som kan ha disse inne.
På forhånd takk for innspill og takk til urverket.no for lån av bilder.
A.