Kjøpspresset ble for stort..

Medlem
29. mai 2010
Sted
Bærum
Nytt og godt! Men først middag :D
2d9342f1.jpg

Grattis med kjempeflotte appelsiner og blomster.:D
Godt valg. Orange er min favoritt også.:)

Åååååå kommigjennaaaaa!!!!!:mrgreen:
Burde jeg ha noe som helst skyldfølelse???

Sorry guys, men jeg var kjempesulten...!!
Uansett var familien innom Oslo sentrum i kveld, og i den anledning bare måtte vi avlegge Tidemanns et besøk. Det endte med denne posen.
3f1f0f1a.jpg

.
.
.
.
Kunne egentlig skrevet masse, men lar heller bildene tale for seg (selv om jeg ikke er noen Moore med min iphone4).

c90aa16e.jpg

ded18123.jpg

58f97f23.jpg

8fc45a6e.jpg

68976bd4.jpg

bfadcf35.jpg

b159934b.jpg

92b7202b.jpg

07a7c2c8.jpg

.
.

Og til slutt et par wrist shot:
ec771d26.jpg

3581ec3b.jpg

Har egentlig hatt et veldig fokus på Jaeger i det siste, med GO som en god nummer to. Kom over noen flotte bilder av GO Senator Chronograph igår, og da var jeg solgt.
Må si meg meget fornøyd :)

GRATTIS!!!
Dette var saken sin; - en særdeles elegant og klassisk GO. Kvalitet i alle ledd.
Skjønner godt det var vanskelig å "holde igjen", og istedet la "kjøpekraften" ta kontrollen.
Vakkert!
:D

Takk for alle hilsener.
Hatt klokken på armen noen timer nå, og den sitter som et skudd.
Tar meg i å studere klokkens nydelige detaljer, til hoderystende reaksjoner fra min kone :cool:

Nice:D

Gratulerer med flott klokke! Størrelsen på denne? 39mm?
40 mm!

Den er alldeles nydelig!
Gratulerer! Et meget godt valg!:D

Thænks, Frodo! Tar den seff på når vi møtes til uken ;)

GRATTIS!!!
Dette var saken sin; - en særdeles elegant og klassisk GO. Kvalitet i alle ledd.
Skjønner godt det var vanskelig å "holde igjen", og istedet la "kjøpekraften" ta kontrollen.
Vakkert!

Takker, Moore. Synes det var på tide med en litt mer klassisk klokke også for meg.
Din GO har vært til inspirasjon ;)

Tar meg i å studere klokkens nydelige detaljer, til hoderystende reaksjoner fra min kone :cool:

1. Det har du all grunn til å gjøre!
2. Det har hun all grunn til å gjøre!
:cool:

Den situasjonen er du ikke alene om.
Selv når jeg tror min ikke ser at jeg har blikket på uret istedetfor..... ja, whatever, så bare ser hun på meg og stille rister på hodet.
Nesten litt unnskyldende på mine vegne.

Men gleden over det vakre, estetiske og tilfredse i å ha "akkurat det uret" på hånden, skal vi rett og slett bare unne oss.

Nyt GO'en!
Det er fantastiske urverk!