Kjapt besøk hos Jørgensen i Tromsø

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Beklager ekstremt ræva bilder, men var en - som alltid - meget trivelig tur innom Jørgensen i Tromsø.
Ble dessverre ikke noe handel på meg i denne omgang, men fikk se på morsomme saker allikevel :D.

Om du noen sinne er i Tromsø anbefaler jeg å stikke innom, jeg føler meg så ekstremt velkommen i den butikken at det er vanskelig å forklare skikkelig.

Uansett tilfelle, her er de få og dårlige bildene jeg fikk snappet før vi måtte løpe tilbake på jobb.

Litt Breitlingbling:

null-880.jpg

World timeren:

null-1986.jpg

SkyDweller:

null-674.jpg

Her må jeg si meg enig med Jayeff... denne klokken fungerer ekstremt bra i virkeligheten. Virkelig en flott klokke.

Og til slutt chokotona:

null-1162.jpg

For en nydelig klokke! Virkelig fantastisk. Den er dog ganske liten, men tror fint jeg skulle klart å venne meg til å ha en slik i boksen. Utrolig elegant og fin.

Jaja, det var vm i kort reisebrev med usedvanlig dårlige bilder, men det var det det ble denne gang.

Edit; forresten artig å se forskjellen på Breitling's røde gull og Rolex sitt. Rolex sitt er en god del "brunere" på en måte.

Redigert:
Ahhhh....fint med et reisebrev, christian! Du vet det, choco fantastico daytona, som trond jørgensen fikk inn igår, den skulle egentlig jeg ha hatt ;)
Fått et par pics av skydwelleren også, den ser smooth ut. Men billig er den ikke..

Ahhhh....fint med et reisebrev, christian! Du vet det, choco fantastico daytona, som trond jørgensen fikk inn igår, den skulle egentlig jeg ha hatt ;)
Fått et par pics av skydwelleren også, den ser smooth ut. Men billig er den ikke..

Hehe... choco'en er virkelig noe eget.... SD er ekstremt kostbar ja.

ikke rart du er velkommen, med en smurf på lanken!

Faktisk; før han hadde sjangse til å se smurfen så han meg komme inn døren og beinet inn på bakrommet og hentet skydwelleren... =)

Fint å se litt AD bilder Christian.

Var en tur innom Trømsø i går og bodde på Radisson rett nedenfor Jørgensen. Dessverre var vi så sen i går at butikken var stengt, og måtte dra laaangt før åpningstid i dag. Kanskje jeg får tatt meg en tur innom ved en senere anledning. Så iallefall ut som en fin og romslig butikk. Virker ikke som om det skorter på servicen heller.

Herlig "haug" med metaller det der ;)
BTW: er det prisen for bling-breitlingen som skimtes i nedre venstre hjørne på bildet? I så fall, aner jeg et relativt smertefullt verditap ved videresalg.....

Herlig, så mye rått du fikk prøve på armen. Må si sky-dweller tar seg bra ut på "live" bilder og sjokotona fortsetter å være en drømmeklokke...

Takk for at du deler! :)

Redigert:
Herlig "haug" med metaller det der ;)
BTW: er det prisen for bling-breitlingen som skimtes i nedre venstre hjørne på bildet? I så fall, aner jeg et relativt smertefullt verditap ved videresalg.....

Har intrykk av at "priced to sell" prisen for en breitling ligger på ca 50% av nypris selv i god stand. Er en del svært gamle annonser rundt om fra folk som ikke har plukket det opp.

Anbefaler Urmaker Jørgensen på det sterkeste hva både pris og kundeservice angår. Skal opp til Tromsø igjen på MOBbåt-kurs i januar og kan ikke vente med å dra innom igjen for en klokkeprat. At han har sjappa full av lærvarer og penner fra MONTBLANC er heller ikke og forakte. Har vært innom de fleste Rolex-AD`er i landet men at vi nordlendinger skulle ende opp med den kuleste butikken kunne jeg aldri drømt om ;)