Kjapt fra Panatime

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo / / Bergen
Jeg er igjen blitt imponert! :)

sist tirsdag, den 17. om ettermiddagen, bestilte jeg et par NATO, en skinnrem og et verktøy fra Panatime.
Jeg PayPal betalte like etterpå.

Idag ca kl 1345 ringer FedEx mannen og sier han er utenfor boligen min med en pakke. Jeg er på jobben, ca 1 km unna, hvorpå han kjører dit og leverer! Uten noe ekstra! ;)

Ikke nok med det,men Panatime har i papirene, priset det hele innenfor "gave" mht toll og avgifter. :cool:

NB! Dette ble gjort, uten at jeg ba dem gjøre dette. Avgiftsnivået i Norge er nok viden kjent hos slike leverandører.....

Redigert:
Grattis med nytt og takker for info om leveranseforholden fra Panatime ;)
Når jeg blir stor og Panerist kommer slik info godt med.

Gratulerer! Det var bra service det! Hadde mye fint der, bare litt leit at de har dårlig utvalgt på reimene som skal passe over de klubbene her..

Fikk tidenes kommentar fra @Entropy for en ukes tid siden; "Hvis jeg trener like hardt noen måneder til, har jeg kanskje like store lår som dine håndledd!" Takk for den;)

Redigert av en moderator:
+1
Panatime leverte remmer til meg denne uke, 4 dager etter at jeg bestilte dem. Det er kjapt. Zulu reimene deres er topp.

Etter å ha blitt inspirert av deg, @BRIO1368, så ble det jaggu handel på meg også.
Burgunder 26 mm nato til RXW-en og en Java Rock Python rem til min PAM111 ;) Slang også med foldelås, pre-v og skrujern, samt to 24 mm skruer og en pose med 20 mm baretter :)

Bestilte fredag ettermiddag og kom i dag (tirsdag) rundt klokken 12:00 på døren. Ikke dårlig! :cool:

Panatime anbefales, rask levering og god kundeservice. Bestilt mandag og levert på døren i dag, fredag. Ekstraservice i form av at Panatime kun hadde priset leveransen til det samme som FedEx's fraktomkostninger.

Spørsmålet nå er om "Java Rock Python"-reim er litt "over the top"? :mrgreen:

Panatime anbefales, rask levering og god kundeservice. Bestilt mandag og levert på døren i dag, fredag. Ekstraservice i form av at Panatime kun hadde priset leveransen til det samme som FedEx's fraktomkostninger.

Spørsmålet nå er om "Java Rock Python"-reim er litt "over the top"? :mrgreen:

Stilig! Ikke ofte en ser python remmer....

Pokker ta dette forumet altså.. Ble så klart bestilling når jeg havnet inn på siden. De hadde jo mye fint i xl remmer. @Thomas84 Du burde ta en titt nå hvis du ikke har gjort det, for jeg fant flere tøffe xl remmer.