Kjedelig, overpriset og svært ordinært?

Bezel

Støttemedlem
Medlem
27. jan. 2016
Sted
Vest for vannskillet
Trekk unna, ikke noe å se på.

Helt ordinært dette her. Eller? Tja, mens jeg ventet på at denne skulle dukke opp, rakk jeg å skissere mine tanker om den, og når jeg fikk den, skrev jeg en aldri så liten omtale. Den finner du her.

Vi kan spole til at jeg satt hjemme og ventet på Bring. Jeg fikk innfallet om at jeg skulle kjøpe denne i sommer. Det gikk på dagen tre måneder fra jeg bestilte til den skulle komme på døren.

Nå ventet jeg fortsatt, for svindlerne i Bring påsto at de hadde vært her, og at jeg ikke var hjemme. Det er nonsens. Jeg dro tidlig hjem, i annet ærend, sto på kjøkkenet og lagde middag, så ingen biler komme, hørte ingen ringe på, før jeg fikk melding om at de liksom skulle ha vært her.

Jeg minner om at Posten ble tatt med buksene nede i Sverige;
http://www.svd.se/myndighet-kraver-svar-om-postens-paketbluff
Kanskje på tide med en lignende granskning i Norge?

Vel, tilbake til klokke. I min venteperiode, før ventingen på Bring, har jeg vært til slutten av internett og tilbake. Jeg googlet meg lei. Vurderte om det i det hele tatt var vits i. Jeg utviklet et ukentlig rituale der jeg mailet Urmakeren for å høre om han hadde hørt noe. Så hvorfor vente, hvorfor bruke hardt opptjente midler på dette her? Jeg verken kan eller vil forklare det. Det må oppleves.

Nå til selve utpakkingen:

Først til Post i butikk – fordi Bring later som om de har vært hjemme hos meg.
Posen må stå i stil:

Så til pakken

Bobleplast!

Krone?

Inni boksen:

Og her er´n. Det ignorerte ikonet.

Jeg vet ikke hva som driver meg mot denne produsenten. Jeg skylder på reklamen
https://www.revolution.watch/classic-and-iconic-why-the-rolex-submariner-will-never-go-out-of-style/

Redigert:
Gratulerer!
Det er noe med Sub-C på håndleddet som bare er uforklarlig bra, jeg kaller det magisk, på tross av nevnte og korrekte beskrivelse i overskrift. :)

• Liker
Reaksjoner: gulenissen og Bezel