S
Cavour selger Sunspel vet jeg, om enn i begrenset utvalg.Hvor er forresten greieste stedet å få kjøpt Sunspel t-shirts? Har kjøpt de i butikk tidligere, men har vært innom andre merker de siste årene, men merket jeg fikk lyst på Sunspel igjen nå som jeg leste denne tråden.
Gjerne et nettsted for t-shirtene blir så jævlig dyre om jeg må reise til utlandet for å finne en butikk
For oss som bor på bygda, så går det an å få både Merz og Zimmerli (og mye annet snadder) fra www.manufactum.comSkal definitivt sjekke ut Merz B. Schwanen @stefanravnanger
Edit: Ser du nevner Portugal, jeg har akkurat samme erfaring. Fant fort ut at sesong t-skjortene fra Sunspel som var lagd i Portugal raknet enda fortere i sømmene enn made in England versjonene, selv om de heller ikke holdt helt mål.
Virker som svært mange får klærne sine produsert i Portugal for tiden, forøvrig ser t-skjortene fra Zimmerli også interessante ut. Skal prøve Merz. først.
Hvor er forresten greieste stedet å få kjøpt Sunspel t-shirts? Har kjøpt de i butikk tidligere, men har vært innom andre merker de siste årene, men merket jeg fikk lyst på Sunspel igjen nå som jeg leste denne tråden.
Gjerne et nettsted for t-shirtene blir så jævlig dyre om jeg må reise til utlandet for å finne en butikk
Dette virker ganske kompromissløst....
Kjøpte dress til 330 000 kroner
Denne dressen skal være Norges dyreste. Prislappen på 330 000 har ikke avskrekket to nordmenn som allerede har kjøpt den.www.borsen.no
Kjenner ikke til denne dressfyren eller kvaliteten på dressene hans, men jeg kjenner til vikunja. Det er vanskelig å beskrive hvor fantastisk det materialet er uten å høres ut som en komplett idiot, men sånn helt subjektivt vil jeg påstå at på en skala fra den kjipeste, mest stikkete ullvadmel til vikunjaull, så vil den aller dyreste kasjmir du finner ligge nærmere vadmelen enn vikunjaen.Må ikke forveksle kvalitet med eksklusivitet.
Jeg trenger et hodeplagg, og da av en god kvalitet. @Hopalong, du er jo en kjent bruker av dette klassiske hodeplagget som er sikspens, noen tips til hvor man kan plukke opp en slik?
Falke Airport.Jeg trenger tips til tynne sokker i ull/ullblanding. Disse fra Eton er 14 dager gamle, brukt 2-3 dager og er tydelig slitt på helen.
Vis vedlegg 177772