Klær skaper folk

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Inspirert av en skjortetråd på TRF vurderer jeg nå å flagge min WIS-status og spre det glade budskap, sånn ytterst diskrét, ved hjelp av T-skjorta. Her er et par klipp-og-lim-eksempler som jeg vurderer (copyright infringement og sånt bryr jeg meg ikke om i dette tilfellet, annet enn at jeg unngår å nevne merket...). Noen som kan anbefale nettsider som tilbyr "egen" design/fototrykk av brukbar kvalitet? Forslag til andre modeller eller mer generelle klokkemotiv? ;)

Explorer:

explorertsd.jpg

explorerts.gif

Milgauss:

Milgaussmag.jpg

milgausstss.gif

Explorer II:

design.jpg

explorertsII.gif

Jeg har brukt spreadshirt.no tidligere, og har ingenting å si på kvaliteten på trykket. Testet både vanlig trykk og flocket trykk.

På spreadshirt kan du også opprette "egen" nettbutikk, slik at også resten av sonen kan kjøpe de kule tskjortene du designer ;)

Kul ide' ... Kan tenke meg submariner motiven kan bli kule. Milgauss-Metallica connection'n var kul den:D

Sikkert flere her som blir med på en felles bestilling slik som det ble gjort på det forumet du referer til ...

Gjør som nevnt over her, lag din egen butikk på spreadshirt. Slipper du å styre med eventuelle gruppebestillinger og kan bare la hvem som helst bestille det de vill ha. Om du ønsker det kan du till og med tjene penger pr t skjorte som blir solgt.

Takk for tipset, fikk Spreadshirt til å lage meg et par nerdeskjorter. Helt OK kvalitet virker det som, man får se etter noen vask...:D

IMG_6744.jpg

IMG_6728.jpg

IMG_6712.jpg

IMG_6709.jpg