Stemmer det
@Carrera, jeg har nettopp kjøpt meg en slik brukt. Panerai har så mange modeller at jeg er komfortabel med de fleste, min personlige oppfatning og mening om disse er at de enten skal være helt clean eller med masse greier på skiven..
Jeg valgte å gå for 359 denne runden fordi jeg syntes den balanserer skiven med alle tallene, sekundviser og datovisning (uten lupe) meget bra. Estetisk syntes jeg, helt gale syntes andre.
312 derimot uten alle tallene er også meget pen, men som sagt denne runden ble det denne...
Topptung, ja så klart, svær, ja absolutt, med andre ord en Panerai
. Jeg har skrudd og skrudd på en omega speedmaster, så mitt eneste kriterie på neste var automatisk. På min arm (19+ cm) så sitter Panerai veldig bra, jeg bruker skjorter hver dag til arbeid så klokken forsvinner ikke under skjorteermet, et yndet mål for klokkespottere
Dersom du ønsker å kjøpe en Panerai for flere ti-år fram så ta deg god tid eller slå til på et knall tilbud (så kan du selge den raskt igjen til neste mann). Du vil nok bli happy med en av modellene uansett nesten hvilken du velger, det er fuckins Panerai kompis...