Klar for sommeren

Woppsannn!!!! Blåser en racing-vind over sonen kjenner jeg. Og jeg vil være med!! Grattis med et fenomenalt vakkert ur. Flott at det vandrer sånne lekkerbiskener rundt i min oppvekstby. Ikke bare barter og skinnvester i Trondheim nei! Dævven heller :D

My kvalitet i Trondheim ja :) Mangler en racerbil da :(

Grattis, Tom, denne har du drømt om en stund. Det er en megafet klokke, som kan brukes til alle anledninger :)

Grattis, Tom, denne har du drømt om en stund. Det er en megafet klokke, som kan brukes til alle anledninger :)

Takk Sjuli. Får håpe det ikke blir som med de pene damene i ungdommen. Du vet; mest interessant før du får tak i dem liksom. :D

Gratulerer med klokke rasket ned fra den øverste hylle :rolleyes:

Du et vel kry nå ? :)........Det har du også god grunn til.
Kos deg med din utvalgte,og husk på ! Første natten skal den være på hånden - all nigth long-

Mvh
Timebandit.

Grattis med IKON!
3.5h museri var kanskje i overkant, her passet det perfekt inn med barnehagehent og pannekakesteking - fikk alltså ikke slitt ut F5-tasten, men ser at flere andre i garden kan ha gjort det :)

Gratulerer med nydelig Daytona:D

Burde være en GTG i Trondheim, så vi dødelige kan se sånne på nært hold:cool:

Gratulerer med klokke rasket ned fra den øverste hylle :rolleyes:

Du et vel kry nå ? :)........Det har du også god grunn til.
Kos deg med din utvalgte,og husk på ! Første natten skal den være på hånden - all nigth long-

Mvh
Timebandit.

Takk TB. Det er en fantastisk klokke og i natt får den faktisk holde meg med selskap.

Grattis med IKON!
3.5h museri var kanskje i overkant, her passet det perfekt inn med barnehagehent og pannekakesteking - fikk alltså ikke slitt ut F5-tasten, men ser at flere andre i garden kan ha gjort det :)

Var bare hjemmom en liten tur selv i mellomtiden og med barnehage og skole og mat er det liten forståelse for klokker :)

Gratulerer med nydelig Daytona:D

Burde være en GTG i Trondheim, så vi dødelige kan se sånne på nært hold:cool:

Burde absolutt la seg gjøre! Finnes flere fra Trheim med godsaker på armen her inne.