Klarer ikke å bli enig med meg selv!! Hjelp!:)

Medlem
21. jan. 2015
Innlegg
7
Sted
Tromsø
Har ved mine klokke kjøp aldri spurt andre om hvilken klokke man skal kjøpe men står helt fast og klarer rett og slett ikke bestemme meg!
Har akkurat solgt min 2011 Sub TT(blå) da jeg plutselig fikk lyst på en sort Sub tt samt at jeg har en blå helgull Sub og jeg syntes de ble for "lik". Listet meg pent og pyntelig ned til Urmaker Jørgensen for å ta en sort Sub tt nærmere i øyesyn. Der stod selvfølgelig en sort Gmt tt og lyste imot meg og jeg mistet fokus! Har nå sett på begge "noen dager" men klarer ikke å bestemme meg!
Fordel Gmt er at det er mere "liv" i bezel, den grønne visere samt skrift.
Fordel Sub er at den ser større ut, har glide lock og jeg tror den er enklere og selge hvis man til formodning ikke skulle føle seg vel med sort.

Kjør debatt!
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Gå for GMT spør du meg. Du har jo sub! ;) Sub er nok mer populær en GMT (i hvert fall enn så lenge), men det er ikke akkurat noe stort problem å finne kjøper til GMT i dagens marked heller.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og ragsi
Jeg har veldig sans for GMT, så min stemme lander på den. Så var det dette med meninger, smak og behag osv. da..
Lykke til. Ser frem til unboxing :)
 
  • Liker
Reaksjoner: ragsi
Fikk min sorte ss Daytona tidlig i mai:) Gav ingen godfølelse og ble solgt noen dager før jul da gull Sub ble kjøpt. Kanskje en dag i fremtiden:) Eventuelt en keramisk TT Daytona!? hvis det kommer!
 
Jeg ville gått for Sub.
Mindre bling enn GMT. Du har jo allerede en bling-klokke i gull-Sub'en.
En annen fordel er jo Glide-lock.
Når det gjelder gjensalg er det like lett med både Sub og GMT.
 
TT og gull er jo "bling-bling" så det holder - uavhengig om det er Sub eller GMT.
Jeg hadde valgt en GMT for å ha 2 ulike ur med ulike funksjoner.
Fint å ha en mer nedtonet variant for reiser og da kan jo GMT funksjonen også være nyttig.