klocksnack.se

Medlem
10. okt. 2010
Sted
Oslo
Hei!
Vil bare tipse om en ny klokke-nettside i vårt naboland som heter klocksnack.se
Jeg kom i prat (chat?) med en pike på instagram fordi hun hadde på seg en flott Black Bay, som viste seg å være kjæresten hennes sin, som viste seg å ha startet klocksnack.se i begynnelsen av september.
Sjekk den ut. :)
(Han har ikke bedt meg om å gjøre dette altså. Jeg kjenner ikke fyren.)

Trålte forumet en liten time.
Mye interessant lesestoff, tips og flotte illustrerte fremgangmetoder. :)
(Kanskje det er enklere å laste opp bilder hos våre naboer *hint-hint*).

Skjønner ikke helt hva du hinter til her. Det virker som om de fleste på det forumet benytter Photobucket eller Tapatalk, dvs det samme som de fleste brukerne på Tidssonen. Guide til bildeopplasting på TS finnes for øvrig her.

Skjønner ikke helt hva du hinter til her. Det virker som om de fleste på det forumet benytter Photobucket eller Tapatalk, dvs det samme som de fleste brukerne på Tidssonen. Guide til bildeopplasting på TS finnes for øvrig her.

Takk for henvisning til guide ;) Jeg trekker uttalelsen tilbake..halvveis :rolleyes:
Har benyttet meg av Tapatalk tidligere, men bildekvaliteten her er jo ofte middelmådig.

Ja vi svenskar är helt klart bättre på allt ;)

Sent from my iPån5, using Tapatalk

Ja vi svenskar är helt klart bättre på allt ;)

ja, men vi var gode nok til å finne olje!

BA-DOOM-TSSSS

neida, bare tuller sverige er faktisk et land jeg kunne tenkt meg å bo i, utrolig mange hyggelige mennesker. men nok off-topic.

så litt rundt på "clokksnakk" eller hva det var, flott forum, men tror jeg holder meg til tidssonen nå. mere kjent her :)!

Ja sant, men det kan vara bra att ha goda referenser i andra länder. Ifall man inte vill åka till tex Sverige för att göra ett klockköp. Då är det smidigt med bra pålitliga forum, så att köpen blir trygga.

Handla på blocket, finn etc kan vara väldigt skummelt :)

Hej på er och kul att klocksnack.se blir uppmärksammat här på Tidssonen. Alltid kul när ett nystartat forum blir spontant och positivt omnämnt internationellt! :)

Om någon av er här på Tidssonen kommer förbi i Sverige så vore det riktigt kul om vi kunde ordna en Nordisk get together. Är någon sugen är det bara att höra av sig till någon av oss på klocksnack. Vi är alltid sugna på GTG's. :cool:

Ha en riktigt skön helg!

/Denke (medgrundare av klocksnack.se)