Klokke ala. SNX123 eller Railmaster

Medlem
11. aug. 2010
Heisann!

Jeg er ute etter et billig og enkelt ur. Jeg liker svært godt utseende til Railmaster, men er desverre ikke i nærheten av å ha en økonomi der jeg kan ta meg råd til original. Jeg har derimot falt veldig for Seiko SNX123, men finner ingen som selger den og er villig til å sende den til Norge (kom gjerne med forslag dersom noen andre vet).

Spesielt dette bildet:
seiko5-1SNX123.jpg

Gjorde at jeg ble helt frelst. Har dere forslag som ligner? :)

Freebird! :)

Hjertlig takk, da blir nok den sikkert anskaffet når neste lønning kommer. Men, ønsker også en reim ala. den på bildet på toppen. Hvor kan man få tak i noe sånt uten å måtte betale mer enn det klokken koster. :p

Du finner masse remmer på ebay, eller hos f.eks Watchbandcenter.com. Søk litt rundt på forumet, det finnes en haug med tråder til steder som anbefales osv.

PS - SNX123 er nok antagelig 19mm mellom hornene, men de fleste 20mm remmer vil du uten problemer få på - utvalget i 19mm er ikke alltid kjempegreier.

Ja, SNX123 har 19mm mellom lugsene. Men som sagt ovenfor går det fint med skinnrem på 20mm. Er bare å dytte den inn. Har gjort det selv med hell på tilsvarende Seiko 5 :)