Klokke-magasin

Selges på narvesen ! Tror ikke det skal være noe problem å abonnere :)

Flyttet posten til "Klokker", hvor den hører hjemme :)

For å svare på spørsmålet ditt:
Watchtime er etter min mening det beste klokkemagasinet med de mest seriøse testene og mest kompetente redaksjon. Abonnement på Watchtime anbefales på det sterkeste!

Da er saken klar :)

Jeg har ikke sett det i hyllene hos Narvesen her i byen (Stavanger), så abonnement blir løsningen for meg.

Har forsøkt å bestille abonnement her et par ganger uten suksess. Det står at de leverer til Norge, og jeg får trykket inn all info og kredittkortopplysninger. Men får ingen ordrebekreftelse og har heller ikke mottatt noe blad i posten enda:( Sist gang jeg forsøkte er vel ca 6 mnd siden. Noen som har abonnement?

Har forsøkt å bestille abonnement her et par ganger uten suksess. Det står at de leverer til Norge, og jeg får trykket inn all info og kredittkortopplysninger. Men får ingen ordrebekreftelse og har heller ikke mottatt noe blad i posten enda:( Sist gang jeg forsøkte er vel ca 6 mnd siden. Noen som har abonnement?

Samme erfaring her også....

Har abonnert på bladet i 3 år nå, og kan anbefale det på det aller sterkeste. Et 100% kvalitetsprodukt som dumper ned i postkassen også her i Norge!

Når du er på nettsiden deres må du passe på å bestille internationalt abonnement.

Jeg er abonnent!

Jeg abonnerer bo WT.
Det er det beste tidsskrift etter min mening, for ur og tilhørende godsaker.
De er litt trege i å fornye. Men da er det bare å sende purremail så får du raskt og høfflig svar.

Kjøper også jevnlig Watchworld på Narvesen. Litt "lett", men mye vakre bilder og ok info. Skandinavisk, tror jeg.:cool:

Hmm... Her må jeg korrigere.
Idag fikk jeg en ordrebekreftelse i posten. Prøver å erindre hvor mange ganger jeg har forsøkt og når siste gang jeg prøvde var. Men det er ihvertfall 3-4 måneder siden, så nå blir det spennende å se hvor mange abonnementer jeg får:p

Jeg fikk heller ingen bekreftelse på nett (eller mail). Heller ikke på min bestilling av en Buyers Guide. Ser ut som jeg kanskje må smøre meg med tålmodighet...

Rett før påske dumpet WTM ned i postkassen min, endelig, og du slette tid: Det var verdt å vente på ja! Bare reklamebildene gir meg erotiske reaksjoner... Jeg trenger virkelig hjelp!!