Klokke til ca. 10-15lapper?

Støttes.
Om han på et eller annet tidspunkt ønsker å selge for å finansiere sin Rolex Submariner ;) så får han igjen pengene for denne på dagen. Den øker i verdi - iallefall i pris.

Sinn er sikkert ikke noe dårlig alternativ, men om din mann er rimelig fersk i klokkeverdenen tror jeg han kommer til å sette mer pris på en Omega. Rett og slett fordi Omega er et kjent navn og det forbindes med kvalitet.

Støtter speedmaster!

Har hatt Sinn og det er en fantastisk klokke, men som eneste klokke ville jeg ha foretrukket Omega, enten seamaster eller speedmaster.

Omega Speedmaster eller Seamaster er mine klare favoritter i prsklassen 15K.

Ikke spar til Submariner - de er oppskryttog til dels overprisede :p
(flamesuit on!)

Ellers ville jeg tatt en kikk på Seikos SARB-serie! Mye lekkert. Tør jeg slå et slag for SARB021, som inkl mva kommer på under 5K? :D

b4f8051a.jpg

aaf7b2e2.jpg

5d6d9a3b.jpg

Lykke til :cool:

Han fyller 30 år, har tynne håndledd, liker Rolex, og skal få en klokke til maks 15k. Dette høres jo ut som en vintage Rolex Datejust fra hans fødselsår hadde vært midt i blinken! :D Ikke noe problem å få en fin DJ i din price range. Hvis det ikke skulle være for dressy hadde jeg gått for sort skive, og muligens oysterlenke fremfor jubilee.

Se her

Eh....Husk bare en ting !!! verdens mest undervurderte komplikasjon er ?......Jo nå så enkelt som dato.Ergo er Speedmaster kanskje feil:(

Mvh
Timebandit;)

Omega Seamaster. Den blå klassiske. Med eller uten coaxial verk. Jeg har en ute på finn, men hadde tenkt meg litt mer. James Bond edition. Jeg skal sove på om jeg kan gå litt ned i pris. Evt en fin breitling kunne kanskje vært noe? Ikke Tag Heuer. Det er litt for "billigpreg" på en måte..

Tusen takk for alle forslag, for en service!!
Min smak sier egentlig en ROO (usikker på navnet) som jeg fant, men den var nok altfor dyr!
Jeg har vurdert alle forslag og tror jeg ender opp med en Omega Speedmaster! Tror den passer hans smak best, Rolex Sub. hadde nok vært midt i blinken, men det passer dessverre ikke min lommebok:(
Igjen: takk for flott hjelp!! :D

-TS

Tusen takk for alle forslag, for en service!!
Min smak sier egentlig en ROO (usikker på navnet) som jeg fant, men den var nok altfor dyr!
Jeg har vurdert alle forslag og tror jeg ender opp med en Omega Speedmaster! Tror den passer hans smak best, Rolex Sub. hadde nok vært midt i blinken, men det passer dessverre ikke min lommebok:(
Igjen: takk for flott hjelp!! :D

-TS

På vegne av din mann - takk på forskudd :)
Du treffer bra med Speedmaster, hvis (når?) han selv kjøper Rolex Sub så kompletterer de hverandre godt.

Så hyggelig at du følte du fikk hjelp her:)

Vi blir ekstra glade om du introduserer din make for denne siden, og har en unboxing der vi kan lese om responsen og se hvordan klokken sitter.

Kjøp klokke med boks og papirer. Da er man litt sikrere på at man ikke blir lurt.

Ps. Jeg hadde blitt superstolt og overrasket om min kjæreste hadde gått hen og gjort noe som det du gjør nå.

Så hyggelig at du følte du fikk hjelp her:)

Vi blir ekstra glade om du introduserer din make for denne siden, og har en unboxing der vi kan lese om responsen og se hvordan klokken sitter.

Kjøp klokke med boks og papirer. Da er man litt sikrere på at man ikke blir lurt.

Ps. Jeg hadde blitt superstolt og overrasket om min kjæreste hadde gått hen og gjort noe som det du gjør nå.

+11

Regner med at hvis jeg kjøper av en selger som har boks, sertifikat og garantikort eller hva det heter så er det i orden? Kanskje en fordel om de har kvittering?
Jeg kan vel også linke til eventuelle selgere her, så hjelpsomme som dere er:D

Er det noen årsmodell man bør velge?

-TS

Regner med at hvis jeg kjøper av en selger som har boks, sertifikat og garantikort eller hva det heter så er det i orden? Kanskje en fordel om de har kvittering?
Jeg kan vel også linke til eventuelle selgere her, så hjelpsomme som dere er:D

Er det noen årsmodell man bør velge?

-TS

Først og fremst ville jeg gått modellbetegnelse 3570.50 - om det ikke allerede er nevnt.
Verd å ta hensyn til er om det er lenge siden klokken hadde siste service. Årsmodell? Så ny og rimelig som mulig:D

Legg ut så mange linker du vil her. Du får garantert både hjelp og råd underveis.

Og hvis på et eller annet tidspunkt skal ha deg en ny mann er det helt sikkert flere her inne som kunne tenke seg deg som kone:cool:

Edit: Presiserer at den siste setningen var et forsøk på ironi/spøk fra min side. Direkte myntet på at vi alle, iallefall jeg, ønsker at våre koner skal kjøpe nye klokker til oss.

Først og fremst ville jeg gått modellbetegnelse 3570.50 - om det ikke allerede er nevnt.
Verd å ta hensyn til er om det er lenge siden klokken hadde siste service. Årsmodell? Så ny og rimelig som mulig:D

Legg ut så mange linker du vil her. Du får garantert både hjelp og råd underveis.

Og hvis på et eller annet tidspunkt skal ha deg en ny mann er det helt sikkert flere her inne som kunne tenke seg deg som kone:cool:

Edit: Presiserer at den siste setningen var et forsøk på ironi/spøk fra min side. Direkte myntet på at vi alle, iallefall jeg, ønsker at våre koner skal kjøpe nye klokker til oss.

Hehehe ja, jeg skal ha det i bakhodet;)

Dette er min gamle PO:

http://www.tidssonen.no/forum/f10/fs-omega-po-12694/

15 lapper, flott klokke i fin stand, kommer med papirer og boks osv.
Brukte den daglig i et par år før jeg fikk helt dilla på klokker og slapp unna med det orange i alle settinger jeg brukte den. Til dress er den kanskje ikke helt perfekt men....

Denne tåler å være med på alt, er casual nok til å fungere godt og er fargerik nok til å være morsom.