Klokke til eldre mann

Hehehe, de fleste av oss her inne har vel mistet ett eller annet på veien på det generelle plan også...:p

Takk for mange gode tips:)

Det står mellom sub og datejust for mannen i sin beste alder:)

Han skal en tur til AD imorgen. Han hadde egentlig lagt et budsjett men har nå bestemt seg for at han selvfølgelig legger til noen kroner hvis han klarer å bestemme seg for hvilken han skal gå for. Det viktigste er å bli fornøyd slik at det ikke blir et bomkjøp:)

Redigert av en moderator:
Jeg vil på det sterkeste protestere mot problemstillingen. "Eldre mann" skriver du. Han er 56 !!!!
Altså like gammel som meg. Mener du at noen klokker er for "unge" for meg?

Vi leverte til en kunde en Explorer II. Det er et ur som kommer til å knekke tidens tann, når den prøver å bite på det!
Omega PO er fin, men troor ikke den vil holde så godt. Da liker jeg bedre Monaco. Sær og egenartet som ingenting annet, og en ekte klassiker.

Takk for mange gode tips:)

Det står mellom sub og datejust for mannen i sin beste alder:)

Han skal en tur til AD imorgen. Han hadde egentlig lagt et budsjett men har nå bestemt seg for at han selvfølgelig legger til noen kroner hvis han klarer å bestemme seg for hvilken han skal gå for. Det viktigste er å bli fornøyd slik at det ikke blir et bomkjøp:)

Hva skjer'a?

Celter:

Ser at dere er like gamle. Min personlige mening er at man skal få lov til å gå med den klokken man selv ønsker og man føler seg komfortabel med.

Jeg la frem et par eksempler på noen klokker for pappa og for eks når jeg sa gå for en PO siden jeg syntes at den er råtøff mente pappa den var litt for sprek/ung.

Når skriver eldre mente jeg ikke å si en GAMMEL mann, bare en lite eldre mann som altså ikke er tjue/tredve årene.

Jeg inrømmer at jeg kunne formulert meg litt anerledes. Derfor beklager jeg på det sterkeste hvis jeg har fornærmet noen eller støtt noen.

Minuteman:
Pappa har vært hos AD og prøvd både Datejust og suben. Men han klarte ikke å bestemme seg der og da. Han har derfor valgt å sette seg i tenkeboksen i noen dager før han bestemmer seg.

Mener du at noen klokker er for "unge" for meg?

41BVQM4maYL._SY445_.jpg

;)

Redigert: