Klokke til kona

Denne er og rimelig lekker IMHO:

cons2.jpg

Som minuteman påpeker er nok jeg litt anderledes :p. Hvis det er snakk om ei veldig feminin dame og som ønsker å ha et ur som passer til mer festantrekk ville jeg klart gått for en omega constellation med lys skive. Er hun litt mer sporty synes jeg mange av forslagene er bra her inne. Selv har jeg en omega seamaster planet ocean chronograph 37.5mm på lenke og anbefaler den sterkt. Funker til alt, men legger den hjemme hvis jeg skal i cocktail party o.l. ;)

fra mobben min :p

Jeg kjøpte denne, en Chanel J12, til fruens runde dag nylig. Hun var selv med å kikket på både Rolex, Omega og Chanel, men falt klart for denne. Forsøkte å få henne mot Omega Constellation som var min favoritt, men jeg synes nå også at J12 er enormt lekker med den keramiske kasse og lenke og størrelsen på 38 mm. Fremgår sjelden godt på bilder men er catchy for øyet på armen.
chanel-J12.jpg

Fra tidligere har jeg gitt henne en Victorinox med perlemorskive, voksen størrelse (41mm), riktignok quartz, men mye for pengene. Den er hun veldig glad i. Må jo bare innrømme at det er vanskelig å oppnå kvinners dype forståelse og beundring for de mekaniske urs vidunderlige verden...
DagensVictorinoxIWCBigIngenieur.jpg

Datejust er en slager og min eldre halvdel fikk denne i 30 års gave for en måned side og mener det er den fineste klokken som finnes

b340a3e4.jpg

Da er endelig klokken til kona bestilt:) vi venter jente nummer 3, med termin 23.11.12. Tenkte at det ville bli en flott morgengave. Valget falt på en Yacht Master i damesize :) gleder meg som en unge. Til begge deler :)
zejy9ysy.jpg

Da er endelig klokken til kona bestilt:) vi venter jente nummer 3, med termin 23.11.12. Tenkte at det ville bli en flott morgengave. Valget falt på en Yacht Master i damesize :) gleder meg som en unge. Til begge deler :)
zejy9ysy.jpg

Ikke noe tull.... flott ur til fruen :)

Takk for det. Hun vil ha noe som er feminint men litt tøft... Og i og med at dette er hennes "første" egne klokke synes jeg den skulle være i damestørrelse... Da ser det ikke ut som hun har lånt min :)

Da er i hvertfall klokken på plass... :)

Termin er 23.11, men det kan virke som det blir før..

Redigert:
Yachtmaster

Denne tråden krever vel en slags avslutning :) vi ble foreldre til en nydelig jente den 22.11.12 og kona i tillegg lykkelig eier av en YM :) den ble satt veldig pris på, og den har sittet på armen siden. Den er skikkelig lekker synes jeg, så nå blir det His and Hers.... Jeg fyller år i februar, da blir det YM på far også :)