Klokkeboksen til tigergutt junior ....

Medlem
10. sep. 2008
Sted
Oslo
Da var den store dagen kommet!
Pakken fra jayeff lå på postkontoret og ventet :D

Junior kunne ikke vente på at pappa kom hjem fra jobb, så selve utpakkingen skjedde rett etter skolen.

Etter at plass var ryddet på klokkeskapet, ble boksen nøye plassert ved siden av pappas boks.

.... her kommer bildene av klokkeboksen til minstemann

afaccb33-2.jpg

04241d68-1.jpg

fda0b5bb-1.jpg

d2f9d369-1.jpg

Skulle hilse masse fra minstemann og sende en STOR TAKK til jayeff, som har donert bort denne boksen til ham.

Ønsker dere alle en fin kveld .... nå har minstemann lagt seg, og klokken er nøye plassert i boksen sin.

tigergutt

Dette regner jeg med var stas for yngstemann! Å få en egen klokkeboks på samme plassen som far har sin klokke! Pen boks, så det var vel ikke så ille å plassere den ved din Panerai-boks?

Han er vel den eneste gutten i klassen som har "Radioaktiv" klokke;)

Den så jo riktig så bra ut.:D Gratulerer til junior.

Vet ikke hvor smart det er å aktivt påvirke unge sarte sjeler til å tre inn i klokke-galskapens rekker.:)
Har et bilde inni hodet mitt av doplangeren (Jayeff) på hjørnet; Bare ta, det er gratis første gangen...:p

Vet ikke hvor smart det er å aktivt påvirke unge sarte sjeler til å tre inn i klokke-galskapens rekker.:)
Har et bilde inni hodet mitt av doplangeren (Jayeff) på hjørnet; Bare ta, det er gratis første gangen...:p

Jepp no er kid'n hekta på det dyreste dopet, men også det beste.

...

drugs.jpg

Dette regner jeg med var stas for yngstemann! Å få en egen klokkeboks på samme plassen som far har sin klokke! Pen boks, så det var vel ikke så ille å plassere den ved din Panerai-boks?

Han er vel den eneste gutten i klassen som har "Radioaktiv" klokke;)

Må si at boksen faktisk er vel så pen som Panerai-boksen .... ble nesten litt misunnelig på guttungen ;)
Han synes selv at hans boks er finest, så dette var en innertier !

.... gjorde en del research ift. Tritium og fikk beroliget meg selv om at den ikke er så "Radioaktiv" at den er helseskadelig.

Her er en god artikkel om Luminox og Tritium.

Den så jo riktig så bra ut.:D Gratulerer til junior.

Så lenge det er "klokke-dop" jayeff utdeler så er det helt greit :p

Glemte faktisk å også sende en STOR TAKK til Mysil, som har donert bort en svart Nato-rem til guttungen, den er helt perfekt!

Det geniale med disse remmene er at de passer perfekt til små håndledd.

8f5e7811-1.jpg

tigergutt

Nato

Alltid hyggelig og glede de små:DSer ut til at den satt veldig bra på armen!