Klokkebrett?

ser nesten ut som noe du skal klare å lage selv det.. Et stykke filt festet til to polerte planker med noe litt stivere gummi eller plastikk under.

En annen random ting jeg leter etter er en liten digital bordklokke/reiseklokke som er "radio controlled" på atomtid, slik at jeg kan bruke den for å teste avvik kjapt. Hadde en Casio G-shock jeg brukte til dette, og bruker selvfølgelig iPhone app, men skulle gjerne bare hatt det som en liten bordklokke.

En annen random ting jeg leter etter er en liten digital bordklokke/reiseklokke som er "radio controlled" på atomtid, slik at jeg kan bruke den for å teste avvik kjapt. Hadde en Casio G-shock jeg brukte til dette, og bruker selvfølgelig iPhone app, men skulle gjerne bare hatt det som en liten bordklokke.

Husk at slike kan være litt plasseringsavhengige når det gjelder radiomottaket. En riktig nerd får tak i en GPS basert ... :)

Jeg har en liten en på nattbordet som noen ganger tuller og en veggklokke over "klokkeskapet". Veggklokken funker veldig bra, kjøpt hos en vanlig urmaker.