Så lenge en ikke utøver fisting forbi håndleddet, er det innenfor å ha klokken på. Et minimum av WR er likevel å anbefale.
Redigert:
For å lette forståelsen av siste setning i ovenstående innlegg fra @Tetragrammaton vedlegges her et klipp fra Wikipedia. Selv forutsetter jeg at det er Wassermann-reaksjonen han sikter til.Så lenge en ikke utøver fisting forbi håndleddet, er det innenfor å ha klokken på. Et minimum av WR er likevel å anbefale.
Det var mest for the benefit of @Loevhagen, han har jo avslørt en oppsiktsvekkende pique-treghet i det seneste. Dessuten mistenker jeg at Wasserman-reaksjonen er grovt undervurdert.
Hersketeknikk i praksis. Prøve å vri noe du selv gjorde over til meg. Fydda.Det var mest for the benefit of @Loevhagen, han har jo avslørt en oppsiktsvekkende pique-treghet i det seneste. Dessuten mistenker jeg at Wasserman-reaksjonen er grovt undervurdert.
Jaså, så nå er det altså blitt feil å legge skylden over på andre også, nå.Hersketeknikk i praksis. Prøve å vri noe du selv gjorde over til meg. Fydda.
Generelt; ja - men i disse valgtider - så er det helt OK og ganske så normalt. Din timing er således upåklagelig.Jaså, så nå er det altså blitt feil å legge skylden over på andre også, nå.
Skal man ikke dive nedentil?
Skal man ikke dive nedentil?
Jo, muff
Hva slags ur anbefales egentlig ved Muff diving?
.