Klokkebruk ved intimt samvær

Så lenge en ikke utøver fisting forbi håndleddet, er det innenfor å ha klokken på. Et minimum av WR er likevel å anbefale.
For å lette forståelsen av siste setning i ovenstående innlegg fra @Tetragrammaton vedlegges her et klipp fra Wikipedia. Selv forutsetter jeg at det er Wassermann-reaksjonen han sikter til.
WR.jpg

Redigert:
Det var mest for the benefit of @Loevhagen, han har jo avslørt en oppsiktsvekkende pique-treghet i det seneste. Dessuten mistenker jeg at Wasserman-reaksjonen er grovt undervurdert.
Hersketeknikk i praksis. Prøve å vri noe du selv gjorde over til meg. Fydda. :cool:

Fisting går helt fint, men nå bruker jeg bare lenker da - og ikke skinnreimer. Huff, tenk på hva skinnreimer har vært brukt til. Nei - takke meg til lenker. Nå er det imidlertid noen lenker man skal være varsomme med; Audemars Piguet er en som fort kan skape små hairlines innentil - og bør kun benyttes for viderekommende som vet hva de gjør - eller såkalte WIS (Wassermann Induced Scars).

• Liker
Reaksjoner: aek og Tetragrammaton
Vil tro at dette var et problem oppfinneren av Handlove-merket neppe trengte å ta stilling til
media_catalog_product_S_Z_SZ06_H4_5706_7G_PIDAI_1.jpg

• Liker
Reaksjoner: Pollux
Det finnes åpenbart klokker som er beregnet på intimt samvær.
Med Durex på lanken eller hvor man ellers ville ønske å strappe den fast regner jeg med at det skal være trygt å peise på..

For inspirasjonens skyld er det jo også åpenbart at dette smykket fra Ulysse Nardin må få være med på akten:p

• Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Siden jeg er helt ny innen muff diving - er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på? Er det f. eks. mye fake(ing) ute å går?