Jeg synes det er veldig merkelig at så mange bare trekker på skuldrene over at for eksempel Hodinkee selger klokker samtidig som de skal drive seriøs journalistikk. Selvfølgelig påvirker det hva man skriver når man skal selge klokker.
Jeg synes det er veldig merkelig at så mange bare trekker på skuldrene over at for eksempel Hodinkee selger klokker samtidig som de skal drive seriøs journalistikk. Selvfølgelig påvirker det hva man skriver når man skal selge klokker.
Kebab og klipp i samme lokale i Stavanger...Gikk forbi følgende skilt i butikk i Horten i dag: "Vi legger opp bukser og skifter klokkebatteri"
Her hadde vi dekkskift og hårklipp i samme sjappeKebab og klipp i samme lokale i Stavanger...
Denne reddet dagen!
Her hadde vi dekkskift og hårklipp i samme sjappe
Hva med burgeren? Anbefales den også?Jeg må bare legge til at bilverkstedet har utrolig god kompetanse og er meget serviceinnstilt.
De har min beste anbefaling!
8
Hva med burgeren? Anbefales den også?
Enig i det, men dato varianten er også 3mm større så denne passet bedre på hånden.Det er praktisk med dato, men denne modellen ble mer enhetlig uten. Virkelig stilig desig!
8
Enig i det, men dato varianten er også 3mm større så denne passet bedre på hånden.
Gjesp!