Klokkecafé – løst og fast om klokker

Jeg synes det er veldig merkelig at så mange bare trekker på skuldrene over at for eksempel Hodinkee selger klokker samtidig som de skal drive seriøs journalistikk. Selvfølgelig påvirker det hva man skriver når man skal selge klokker.

Du tar det for gitt at så mange ser på Hodinkee som seriøs objektiv journalistikk. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: andersen
Her hadde vi dekkskift og hårklipp i samme sjappe:rolleyes:

Sylling Burger & Bruktbil.
(Se logo på vindu).
Når du ringer får du valgene "Trykk 1 for gatekjøkken, trykk 2 for bilverksted".
Rover 75 - Sylling Burger og Bruktbil.jpg


Jeg må bare legge til at bilverkstedet har utrolig god kompetanse og er meget serviceinnstilt.
De har min beste anbefaling!

8
 
meraud-bonaire-038.jpg


Nytt mikromerke, drevet av en ekte entusiast.

https://www.tidssonen.no/meraud-bonaire/

Virkelig artig og hyggelig lesing.

En litt artig gimmick var at da øynene mine sveipet over bildet første gangen leste jeg klokkemerket "Maarud". Det er jo godt at produktet ikke knaser så bra.

Disse produktene ser mye bedre ut enn en tidligere omtalt produsent. Til tross for at denne kostet 3-4x.
Veldig "klassisk" design. Nå føler jeg også at Omega har tatt i bruk dette designet, men det skader ikke med en til der. "Bakelitt-looken" må gi en stilig look. Holder resten mål, så er det klart at dette er noe som har en fremtid. Prismessig så er dette absolutt noe som kan overleve i villmarken!

En slik ville det vært artig å se IRL.

Spennende!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester og Callahan
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og JD83