Callahan
Støttemedlem
Ikke kritiser alt @Jon Henrik eier nå daDet er som å spasere ut med ny zegna-dress påsydd "HARD ROCK CAFÉ" bak på jakka, eller å kjøpe ny Ferrari og flammelakkere den.
Ikke kritiser alt @Jon Henrik eier nå daDet er som å spasere ut med ny zegna-dress påsydd "HARD ROCK CAFÉ" bak på jakka, eller å kjøpe ny Ferrari og flammelakkere den.
Sorry nei, muligens den kom ifra klokkeTrond. Uansett nok long gone nå, friske priser på batman JLC i Asia da så regner med den er solgt der. Tilhørte visstnok en Sopranos skuespillerHusker du hva du byttet den i?
Sorry nei, muligens den kom ifra klokkeTrond. Uansett nok long gone nå, friske priser på batman JLC i Asia da så regner med den er solgt der. Tilhørte visstnok en Sopranos skuespiller
"Når det følger en leddsetning med som etter pronomenet («de som ...»), lar mange være å bøye pronomenet fordi de føler at de som er en fast forbindelse:
Tsaren benådet de som ikke var med på attentatet. (De er objekt for benåde.)
Tsaren måtte bøye seg for de som han hadde hersket over. (De er styring til for.)
Det er akseptabelt å skrive de som i slike tilfeller."
Dog likevel; setningen min var ufullstendig i utgangspunktet. Jeg skylder på internett.
Støttes!
Men hva med denne:
Det må vel hete "opptatt av noe", både i entall og flertall på bokmål?
https://www.riksmalsforbundet.no/qa_faqs/de-er-glad-landet-sitt-eller-de-er-glade-landet-sitt/
Dette er utenfor mitt fagområde, og jeg vet ikke hva som er fasit her, men for meg skurrer det å si eller høre: "De er opptatte av... " eller "Vi er opptatte av....".Tror den biten er valgfri, om jeg forstår meningsinnholdet i linken. For meg høres det fullstendig merkelig ut å ikke flertallsbøye adjektiv.
Men trøtt nå. Får ta opp tråden ved en senere anledning.
Hver gang jeg kjøper en klokke, så kjøper jeg riktig merke fordi jeg tenker at vist ingen vil kjøpe den, så vil jeg bruke den selv."
Vis vedlegg 122328
Hvilken av disse mener du at er fake?Og i det man ikke trodde det kunne bli mer komisk viser det seg at en av disse «klokke-ekspertene» i podcasten bærer fake
Vis vedlegg 122655
Daytonaen. Tok meg ein tur inn på Klokkeriet for å sjå, og han hadde visstnok fått den i betaling for ein handtverksjobb. Litt rart å ikkje gjere seg nokon refleksjonar rundt ektheit (og vekt) når du får eit 18k armbandsur i betaling, men men.Hvilken av disse mener du at er fake?
Hvilken av disse mener du at er fake?