UJU
Støttemedlem
Hype, hype, hype, hype...
Ja, for det er først nå at en utgave av Speedmaster er hypet?
Hype, hype, hype, hype...
Ja, for det er først nå at en utgave av Speedmaster er hypet?
Spennende ur. Men spørs kor mange ur dei får solgt til retail per år...Ser ut som Tidemann blir forhandler av Ulysee Nardin : https://www.instagram.com/p/BsYoqhPndUN/
This movement will not be used in a limited edition watch, but there will be a limitation in production for the reasons stated above. Omega reveiled that there will be something in gold, for sure. Also, this movement will not be used in any of the upcoming Apollo 11 Limited Edition models in 2019.
Om dette stemmer så bekrefter det bare i større grad mistanken min om at Omega ikke vet hva de driver med om dagen. Ser ingen grunn til å stappe 321 verket i noe nytt i dag med mindre det heter Speedmaster og er til for å hedre 50-års jubileumet.
Jeg krysser fingrene for at det er herr Broer som har misforstått noe, for Engelsken hans virker svært dårlig for en mann i hans posisjon (det grenset til smertefull lesning).
Om dette stemmer så bekrefter det bare i større grad mistanken min om at Omega ikke vet hva de driver med om dagen. Ser ingen grunn til å stappe 321 verket i noe nytt i dag med mindre det heter Speedmaster og er til for å hedre 50-års jubileumet.
Jeg krysser fingrene for at det er herr Broer som har misforstått noe, for Engelsken hans virker svært dårlig for en mann i hans posisjon (det grenset til smertefull lesning).
Datoplasseringen.......
Bare versjoner i gull da...og begynner på 26800 dollar. Blir spennende å se hvordan dette går
Vis vedlegg 128874 Vis vedlegg 128875 Vis vedlegg 128876 Vis vedlegg 128877 Vis vedlegg 128878
Svært sjelden jeg lar meg begeistre av AP. Men her var det faktisk elementer jeg lot meg sjarmere av. 3-hands’en var faktisk ganske så anvendelig
Helt enig med @Jon Henrik her. Kudos til AP for å prøve noe nytt, men dette ser jo ut som juggel?!Personlig noe av det verste jeg har sett på lenge.
Finisj og urverk er topp. Men designet? Som tatt rett fra en Kickstarter/kinaklokke/moteklokke. Syltynne visere, massive numeraler, åpen fotballbane på midten av skiven (3-hands). Jesus christ...
Personlig noe av det verste jeg har sett på lenge.
Finisj og urverk er topp. Men designet? Som tatt rett fra en Kickstarter/kinaklokke/moteklokke. Syltynne visere, massive numeraler, åpen fotballbane på midten av skiven (3-hands). Jesus christ...