GrimReaper
Støttemedlem
Kan det være lyset som spiller oss et puss? Det kan jo ikke være så galt at de har klasket inn noen helt tilfeldig kl.11.
Den der må være bestilt av en kineser (eller muligens russer) med myyyye penger. Rikfolk på den siden av ballen har litt.... andre standarder for estetikk enn det som gjerne har vært comme il faut i den vestlige sfære
Jupp. Enkelte påpeikte sjølvsagt at dette ville påvirke verdien betraktelig. Eg meldte meg sporenstreks ut.Attevar?? Du har fått kjeft av andre brukere på Rolexforum fordi du faktisk bruker urene slik de er tiltenkt? Haha, for en gjeng med ubrukelige oksygenforpestende jålebukker..
Ord blir fattige...jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skulle ordlagt meg hvis jeg faktisk hadde orket å respondere på sånt.Jupp. Enkelte påpeikte sjølvsagt at dette ville påvirke verdien betraktelig. Eg meldte meg sporenstreks ut.
Ord blir fattige...jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skulle ordlagt meg hvis jeg faktisk hadde orket å respondere på sånt.
Viktig å vere 'Urædd' når ein skal inn i aksjemarkedet...Ja blir spennende å se om dette skjer hos andre forhandlere og da. Det lå vel en aksjepost på Finn nylig
Er vell kun desse bb58 modellene?Har ikke fulgt så godt med i det siste, men hva er det som gjør at Tudor har begynt med ventelister ala Rolex?
Har ikke fulgt så godt med i det siste, men hva er det som gjør at Tudor har begynt med ventelister ala Rolex?